Σε μία εποχή κατά την οποία η κοινωνία έχει συνθλιβεί από την πανδημία και την οικονομική κρίση, η κυβέρνηση μετά από το λόμπινγκ και τις πιέσεις στην ΕΕ, προχωρεί στην χρηματοδότηση και ανάθεση του αυτοκινητοδρόμου κεντρικής Ελλάδος, περισσότερο γνωστού ως Ε65!
Η υλοποίηση με κρατικά λεφτά ενός οδικού άξονα απολύτως άχρηστου, χωρίς κυκλοφοριακά φόρτη, χωρίς έσοδα, χωρίς προστιθέμενη αξία έστω για την τοπική κοινωνία, συνιστά σκάνδαλο πρώτου μεγέθους, το οποίο καθιστά την κυβέρνηση υπόλογη απέναντι στον φορολογούμενο Έλληνα πολίτη!
Γιατί η πραγματικότητα είναι αυτή και καμία άλλη: το έργο μαμούθ των 420 εκατ. ευρώ που θα εκτιναχθεί στα 850 εκατ. με τις συντηρήσεις, θα υλοποιηθεί με λεφτά από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, χρήματα δηλαδή τα οποία καλείται να καταβάλει ο απλός φορολογούμενος πολίτης από το υστέρημα του και τα οποία αντί μέσω του ΠΔΕ να χρηματοδοτήσουν υγιείς επενδύσεις, θα καταλήξουν απευθείας, χωρίς διαγωνισμό και με τιμολόγηση στα ύψη, στις τσέπες του προνομιακού εργολάβου!!!
Πρόκειται πέραν πάσης αμφιβολίας για τον ορισμό του σκανδάλου, καθώς ουσιαστικά το Κράτος παίρνει τα λεφτά από τις τσέπες του φορολογούμενου πολίτη και τα δίνει στον εργολάβο!!!
Και τούτο διότι με τις πλάτες όλων των κυβερνήσεων και ειδικά του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζεται μια αμαρτωλή διαδικασία που ξεκίνησε επί Λαλιώτη, συνεχίστηκε επί Σουφλιά και έλαβε υπόσταση με υπογραφή Μπαλτάκου σε τροπολογία, να δύναται η κυβέρνηση σε αντίστοιχες περιπτώσεις να αναθέτει απευθείας ή να αναδιαπραγματεύεται το τίμημα!
Υπό αυτό το πρίσμα είναι σαφές και ξεκάθαρο πως η κυβέρνηση θα είναι υπόλογη απέναντι στον μέσο φορολογούμενο πολίτη, εάν συνυπογράψει το έγκλημα του Ε65 ως έχει και ουσιαστικά χαρίσει 850 εκατ. ευρώ στην ΓΕΚ Τέρνα του Γ. Περιστέρη, προνομιακού εργολάβου και συνομιλητή του Τσίπρα επί ΣΥΡΙΖΑ και επισκέπτη του Μαξίμου επί Νέας Δημοκρατίας!!!
Κατόπιν αυτού είναι προφανές πέραν πάσης αμφιβολίας πως η κυβέρνηση και ειδικότερα το υπ. Υποδομών θα είναι εκτεθειμένοι απέναντι στην κοινωνία που υποφέρει και την κοινή γνώμη που διαθέτει λογική, κρίση και ψήφο, εάν δεν δράσει με διαφάνεια και φερεγγυότητα θέτοντας στον εργολάβο ξεκάθαρα το δίλημμα: Άμεση αναδιαπραγμάτευση του τιμήματος ούτως ώστε το έργο να υλοποιηθεί τουλάχιστον 30% φθηνότερα και όχι με τιμές 2010!!!
Ειδάλλως δεν θα υπάρξει απευθείας ανάθεση στον μεγιστάνα των κατασκευών και της Ενέργειας αλλά θα προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός!!!
Αν η κυβέρνηση δεν θέσει το κρίσιμο και καθοριστικό αυτό δίλημμα θα έχει χάσει το ηθικό της πλεονέκτημα, θα έχει ταυτισθεί με τα προνομιακά συμφέροντα και θα είναι βαθύτατα εκτεθειμένη και υπόλογη απέναντι στην βαριά τραυματισμένη την ώρα τούτη κοινωνία!!!