Σαν μπούμερανγκ γύρισε εναντίον της Disney το streaming στοίχημα που έβαλε με τη διαδικτυακή πρεμιέρα της «Μαύρης Χήρας», το περασμένο καλοκαίρι. Όχι μόνο βρέθηκε σε δικαστική διαμάχη με την πρωταγωνίστρια Σκάρλετ Γιόχανσον προσελκύοντας αρνητική διαφήμιση για την ταινία, αλλά έπεσε θύμα μαζικής διαδικτυακής πειρατείας που της στέρησε τελικά δεκάδες εκατομμύρια δολάρια.
Ο αμερικανικός κολοσσός είχε επενδύσει πολλά στην ταινία της υπερκατασκόπου της Marvel, ποντάροντας και στην σταδιακή επιστροφή της βιομηχανίας του θεάματος στην κανονικότητα. Μάλιστα, ήταν το πρώτο χολυγουντιανό στούνιο που τόλμησε διπλή, ταυτόχρονη πρεμιέρα τόσο στις κινηματογραφικές αίθουσες όσο και σε online streaming προκειμένου να τονώσει την πλατφόρμα του Disney+.
Τελικά το εγχείρημα δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το streaming ανέκοψε σημαντικά τη δυναμική των εισιτηρίων που κινήθηκαν κάτω από τις προβλέψεις, προκαλώντας παράλληλά την οργή της Γιόχανσον.
Η πρωταγωνίστρια της ταινίας κατέθεσε μήνυση κατά της εταιρείας, υποστηρίζοντας πως η διπλή πρεμιέρα αθέτησε τους όρους του συμβολαίου της και μείωσε δραστικά τα έσοδα της, που βασίζονταν μόνο στα εισιτήρια. Συγκεκριμένα υποστήριξε πως τα χαμένα έσοδα της ξεπέρασαν τα 50 εκατ. δολάρια, ποσό που σκοπεύει πλέον να εισπράξει δικαστικά. Για να μην μιλήσουμε βέβαια για την αρνητική διαφήμιση από τη μεταξύ τους διαμάχη…
Κερασάκι στην τούρτα και το γεγονός πως το «ανέβασμα» της ταινίας στο Διαδίκτυο την κατέστησε ευάλωτη στην πειρατεία. Με το κλείσιμο του 2021, η εταιρεία υπολόγισε πως τελικά έχασε πάνω από 600 εκατ. δολάρια από τη δράση των πειρατών στερώντας της επιπλέον έσοδα. Γεγονός που τελικά κατέταξε το streaming στοίχημα της ταινίας σε μια από τις αποτυχίες της χρονιάς για το σινεμά.