Μια πολιτισμένη συζήτηση, απ’ όπου δεν έλειψαν οι κόντρες, είχαν ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης με τον διεκδικητή του αξιώματος, Χάρη Δούκα, στο αποψινό ντιμπέιτ στην ΕΡΤ.

Λίγα 24ωρα πριν ανοίξουν οι κάλπες για τον β’ γύρο, Κώστας Μπακογιάννης και Χάρης Δούκας διασταύρωσαν τα ξίφη τους στο debate για μια σειρά θεμάτων: από την ασφάλεια στις γειτονιές και την τοποθέτηση ή μη καμερών μέχρι την καθαριότητα, και από τον Μεγάλο Περίπατο μέχρι τις αρμοδιότητες και τα έργα ανάπλασης αλλά και την προσβασιμότητα.

Οι διάλογοι ήταν ευπρεπείς, κάτι που αναγνώρισαν και οι συμμετέχοντες δημοσιογράφοι, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι ο Κώστας Μπακογιάννης αποκαλούσε συχνά τον Χάρη Δούκα «κύριο καθηγητή».

Ο νυν δήμαρχος δεσμεύθηκε επίσης ότι αν δεν εκλεγεί, θα παραμείνει στον δήμο της Αθήνας.

«Κλειστό συμβόλαιο, είτε είμαι δήμαρχος είτε είμαι δημοτικός σύμβουλος, η επόμενη πενταετία για μένα είναι πενταετία της Αθήνας […] Θα μείνω μέχρι να ολοκληρώσω την πενταετία. Είναι δέσμευση τιμής για μένα» είπε ο Κ. Μπακογιάννης, ενώ ζήτησε τη συνεργασία του κ. Δούκα για να πάρει ο δήμος αρμοδιότητες που δεν έχει («Η ευθύνη της πόλης είναι του δημάρχου, ας πάρω τις αρμοδιότητες κι ας κόψω μετά το λαιμό μου», είπε χαρακτηριστικά), και τον κάλεσε να πάρει θέση για μια σειρά από παρεμβάσεις-αναπλάσεις που γίνονται (Μετρό στα Εξάρχεια, Λόφος Στρέφη, ανάπλαση Αρχαιολογικού Μουσείου κ.λπ.), κάτι που δεν έπραξε ο κ. Δούκας, ο οποίος ανέφερε ότι δεν έχουν ερωτηθεί οι πολίτες.

Από την πλευρά του, ο κ. Δούκας δεσμεύθηκε να δημιουργήσει 40 παιδικές χαρές στην Αθήνα, να διπλασιάσει τα κονδύλια για τα πεζοδρόμια, να καθαρίσει τα ρέματα, έστω και αν ο δήμος δεν έχει αρμοδιότητα, και να φυτέψει 25.000 δένδρα στην πενταετία.

Ο υποψήφιος δήμαρχος με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ, αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ πλέον στον β’ γύρο, διερωτήθηκε απευθυνόμενος στον κ. Μπακογιάννη: «Είμαστε υποψήφιοι δήμαρχοι, δεν ήμασταν μαζί τέσσερα χρόνια στη διοίκηση του δήμου. Γιατί δεν κάνατε όσα τώρα ζητάτε να κάνουμε μαζί;».

Και οι δύο συμφώνησαν, πάντως, στην ανάγκη να αυξηθεί την Κυριακή η συμμετοχή των ψηφοφόρων στις κάλπες.

Κ. Μπακογιάννης: Η Αθήνα δεν προχωράει με σχόλια και συνθήματα

Σε ερώτηση για τη λειτουργία της πόλης, ο Κώστας Μπακογιάννης απάντησε, μεταξύ άλλων:

«Έχει γίνει πολύ μεγάλη πρόοδος και η Αθήνα είναι καθαρότερη από ποτέ. Είναι καθαρή; Όχι. Αλλά έχουμε προχωρήσει μπροστά. Τι έχει αλλάξει; Πρώτα απ’ όλα η φιλοσοφία. Δεν είναι πια ο κάδος που αλλάζουμε, είναι και ότι η Αθήνα θέλει νερό, θέλει σαπούνι, θέλει απολύμανση. Το δεύτερο είναι ότι έχουμε ανανεώσει και εκσυγχρονίσει τον στόλο. Το τρίτο είναι ότι έχουμε δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ανακύκλωση. Ξεκινήσαμε από ένα 2% και ήδη είμαστε στο 10%, παρά τα δύο χρόνια της πανδημίας, και θα συνεχίσουμε με αυτόν τον ρυθμό για το 20% του χρόνου και για το 40% το 2028. Η Αθήνα δεν προχωράει με σχόλια και συνθήματα».

Δούκας: Θα χρησιμοποιήσω κάθε σπιθαμή γης

Στο θέμα σχετικά με τη λειτουργία της πόλης, ο υποψήφιος δήμαρχος Χάρης Δούκας ρωτήθηκε για τις προτάσεις του για το πράσινο, τις παιδικές χαρές και τους χώρους στάθμευσης στην Αθήνα, κατά πόσο υπάρχει εκτίμηση για τον διαθέσιμο ελεύθερο χώρο ώστε να υλοποιηθούν αυτά.

Ο κ. Δούκας εκδήλωσε την ικανοποίηση του διότι, όπως είπε, έβαλε στη συζήτηση το πράσινο και τις παιδικές χαρές και προσέθεσε χαρακτηριστικά ότι «αυτή η προσέγγιση του δημόσιου χώρου είναι μια προσέγγιση κεντρική».

«Πέντε χιλιάδες δέντρα το χρόνο, 25.000 την πενταετία» ήταν η απάντηση του κ. Δούκα σχετικά με τη δέσμευσή του για την ενίσχυση του πρασίνου της Αθήνας.

«Ο κ. Μπακογιάννης είχε πει 75 χιλιάδες και έβαλε τέσσερις χιλιάδες την πενταετία. Δεν νομίζω ότι είχε ερωτηθεί, ότι είχε πει 75 χιλιάδες πού θα μπουν», σημείωσε ο κ. Δούκας.

Ανέφερε, επίσης, ότι υπάρχει απόφαση του 2018 για 24 οικόπεδα, τα οποία είναι έτοιμα και έχουν αξιοποιηθεί μόνο τα 7, ενώ υπενθύμισε δημόσιους χώρους όπως ο Ελαιώνας, του Γουδή, ο λόφος του Στρέφη.

«Θα χρησιμοποιήσω κάθε σπιθαμή γης», «είναι ζωή, δεν είναι εργολαβία, ζαρντινιέρα και πλακάκι» σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ σχετικά με τους χώρους στάθμευσης απάντησε ότι πρέπει να τοποθετηθούν περιμετρικά της πόλης, καθώς είναι «μαγνήτης αυτοκινήτων».

Μπακογιάννης: Κάμερες και συνεργασία του δήμου με την Αστυνομία για την ασφάλεια

Σε ερώτηση για τις υποδομές και την ανάπτυξη, ο Κώστας Μπακογιάννης απάντησε:

«Η ασφάλεια είναι η βάση και οι κάμερες είναι ένα σημείο στο οποίο μπορεί να συμφωνήσουμε. Ναι στις κάμερες. Δεν μπορούμε να έχουμε αστυνομικούς σε κάθε γειτονιά, πόσο μάλλον που έχουμε κάμερες νέας γενιάς, οι οποίες πιάνουν ακόμα και την ηχορύπανση», επισήμανε ο υποψήφιος για το Δήμο Αθήνας Κώστας Μπακογιάννης, ερωτηθείς από τον δημοσιογράφο της ΕΡΤ Μάκη Προβατά στο Debate της ΕΡΤ για τις δημοτικές εκλογές, αναφορικά με τους δρόμους πέριξ της Ομόνοιας και τη χρήση και εμπορία ναρκωτικών, την ασφάλεια στις γειτονιές, και το ενδεχόμενο χρήσης καμερών.

Δούκας: Δεν είναι προτεραιότητά μου οι κάμερες

«Για να κρατήσεις μία πλατεία ασφαλή θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να είναι καθαρή, δεύτερον να είναι φωτισμένη και τρίτον να έχει κόσμο (…) Οι κάμερες δεν είναι προτεραιότητά μου», επισήμανε ο υποψήφιος για το Δήμο της Αθήνας Χάρης Δούκας, ερωτηθείς από τη δημοσιογράφο της ΕΡΤ Λίδα Μπόλα στο Debate της ΕΡΤ για τις δημοτικές εκλογές, αναφορικά με το αν είναι αρκετός ο φωτισμός της Αθήνας προς επίλυση του ζητήματος της ασφάλειας, κι αν ο ίδιος είναι υπέρ της χρήσης καμερών.

Απαντώντας σε follow-up ερώτηση, ο κ. Δούκας σημείωσε ότι «στις πλατείες, στις παιδικές χαρές, δεν μου ζήτησαν κάμερες. Μου ζήτησαν να βλέπουν έναν αστυνομικό, έναν δημοτικό αστυνομικό», συμπληρώνοντας ότι «το μεγάλο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στην Αθήνα είναι ότι έχει αυξηθεί πάρα πολύ η μικροεγκληματικότητα, η μικροπαραβατικότητα» και ο λόγος είναι ότι «δεν βλέπουν» την παρουσία οργάνων της τάξης.

«Δεν είναι προτεραιότητά μου οι κάμερες, γιατί σε μια παιδική χαρά το πρόβλημα δεν είναι η κάμερα αλλά να υπάρχει αστυνομία ή δημοτικός αστυνομικός, εάν συμβεί κάτι», είπε ο κ. Δούκας.

Δούκας: 40 παιδικές χαρές σε 5 χρόνια

Στην πρώτη του ελεύθερη παρέμβαση ο Χάρης Δούκας επέλεξε να σχολιάσει «δεν κατάλαβα ποιο ήταν το κόστος για τον Μεγάλο Περίπατο, δεν κατάλαβα γιατί δεν προχώρησαν τα 75 χιλιάδες δέντρα και έγιναν μόνο 4 χιλιάδες», αλλά επιπλέον έθεσε το ζήτημα των σχολείων που βρίσκονται στην αρμοδιότητα του δήμου.

Αναφέρθηκε σε σχολεία σπίτια, κοντέινερ, με βλάβες και σοβάδες που πέφτουν. «Να υπάρχει σχολείο, να υπάρχουν υποδομές», είπε ο κ. Δούκας. «Θέλω να πω ότι αυτά τα θέματα της καθημερινότητας είναι πάρα πολύ κρίσιμα και δεσμεύομαι ότι η πρώτη μου απόφαση θα είναι, εάν αναλάβω τη δημοτική αρχή, να λύσω αμέσως αυτά τα θέματα, δηλαδή να βρω τα προβλήματα και με φαστ τρακ διαδικασίες με ευθύνη του δήμου να δημιουργήσω ασφάλεια και αξιοπρέπεια σε μαθητές και καθηγητές».

Σχετικά με τις παιδικές χαρές, ο κ. Δούκας δεσμεύτηκε ότι θα δημιουργήσει 40 παιδικές χαρές σε 5 χρόνια, ώστε να υπάρχει τουλάχιστον μια παιδική χαρά σε κάθε γειτονιά. Ο κ. Δούκας υπενθύμισε ότι στις 70 προϋπάρχουσες παιδικές χαρές, ο κ. Μπακογιάννης προσέθεσε 10, συνεπώς η πόλη πλέον αριθμεί 80 παιδικές χαρές. Σχετικά με το πώς θα βρεθούν τα χρήματα για αυτή τη δαπάνη, ο κ. Δούκας σημείωσε ότι η πόλη της Αθήνας έχει προϋπολογισμό περισσότερο από 1 δισ. και είπε χαρακτηριστικά «λέτε να μην υπάρχουν τα χρήματα;».

Επιπλέον, ο κ. Δούκας τόνισε ότι η Αθήνα έχει υψηλά δημοτικά τέλη, και συνεπώς πρόκειται για υποχρέωση του δήμου να προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες στους πολίτες, σημειώνοντας «αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα στην ψυχαγωγία οι παιδικές χαρές».

«Η προσέγγισή μας είναι διαφορετική. Να μιλήσουμε για τις υποβαθμισμένες γειτονιές και την υποτιμημένη καθημερινότητα».

Μπακογιάννης: Ο Μεγάλος Περίπατος ήταν σωστή ιδέα, αλλά υλοποιήθηκε λάθος

«Η αρχική σύλληψη του Μεγάλου Περιπάτου ήταν σωστή, αλλά η υλοποίηση είχε λάθη, είχε αδυναμίες, είχε κενά. Και ναι, καθυστερήσαμε, ναι ταλαιπωρήσαμε και, ναι, εξοργίσαμε. Όμως το τελικό έργο της Πανεπιστημίου αποζημιώνει. Είναι ο πρώτος πράσινος δρόμος της πόλης, ένας δρόμος συμπεριληπτικός για όλες και για όλους. Πολλά δέντρα, πράσινο, χώρος, επιτέλους υποδομές για ανθρώπους με αναπηρία και έλειπε. Έχει μειωθεί σύμφωνα με μελέτη του ΕΜΠ κατά 25% η ρύπανση. Ναι, υπήρχε ένα σοκ κυκλοφοριακό στην αρχή, αλλά η κυκλοφορία έχει αποκατασταθεί.

Σε συνδυασμό με τη νέα Ομόνοια, που έχει ξαναγίνει πλατεία, έχουν ξαναανάψει τα φώτα, σε συνδυασμό και με την Κοραή, τη Βουκουρεστίου, λίγο πιο πέρα το Σύνταγμα και τη Β. Όλγας, μας βοηθάει να κάνουμε κάποια βήματα μπροστά και να γίνουμε μια πιο ευρωπαϊκή πόλη. Και αν προσθέσουμε τον Αρδηττό, το Κολυμβητήριο που θα ξανανοίξει γιατί πέρασε στον Δήμο Αθηναίων, μαζί και με το Θέατρο του Λυκαβηττού, κλείνουμε σιγά-σιγά τις πληγές της πόλης, που άνοιξε μια κρίση που μας πόνεσε όλους βαθιά».

Δούκας για Μεγάλο Περίπατο: Σαν πολίτης εκνευρίζομαι, σαν καθηγητής εξοργίζομαι

Αναφερόμενος στον Μεγάλο Περίπατο, ο κ. Δούκας υπογράμμισε «σαν πολίτης εκνευρίζομαι, σαν καθηγητής εξοργίζομαι διότι είναι μια απλή διαπλάτυνση», ενώ για τα δέντρα που φυτεύτηκαν τελικά μετά από διάφορες εναλλαγές σημείωσε ότι «δείχνει ότι δεν υπήρχε κανένα σχέδιο». Επιπλέον, σχολίασε, «έγινε σε έναν δρόμο που είχε καλά πεζοδρόμια», «ούτε ποδηλατοδρόμος, ούτε κάτι άλλο εξεζητημένο», ενώ «συνεχίζει να υπάρχει κυκλοφοριακό κομφούζιο, διότι ακριβώς μίκρυνε ο δρόμος χωρίς να υπάρχει διεύρυνση σε υπόλοιπες διαδρομές και οδούς».

Ο κ. Δούκας αναφέρθηκε ξεχωριστά στο κλείσιμο της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, το οποίο έγινε όπως είπε «χωρίς μελέτη και σχέδιο», με αποτέλεσμα «να κοπεί στα δύο» το κέντρο της πόλης και «οι άνθρωποι που είναι στο Μετς και στο Παγκράτι να πρέπει να περάσουν από το Σύνταγμα και την Ομόνοια».

«Δεσμεύομαι ότι θα ανοίξει η Βασιλίσσης Όλγας» υπογράμμισε ο κ. Δούκας, «για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να κυκλοφορήσουν λίγο περισσότερο άνετα. Δεν αρκεί. Αλλά να δώσουμε μια πρώτη ανάσα».

«Το πώς θα διώξουμε το αυτοκίνητο από την πόλη είναι σύνθετο και δεν είναι τυφλές κινήσεις» απάντησε ο κ. Δούκας στον κ. Μπακογιάννη, προσθέτοντας ότι σε άλλες πόλεις της Ευρώπης εφαρμόζονται δοκιμαστικές περίοδοι σε μικρούς δρόμους, ενισχύεται η δημοτική συγκοινωνία και γίνεται χρήση άλλων κινήτρων για να προχωρήσει «η ήπια κυκλοφορία».

«Η προηγούμενη δημοτική αρχή για τα αντιπλημμυρικά έργα έχει αφήσει σε εκκρεμότητα μία μελέτη. Επιλέξαμε να μην προχωρήσουμε με αυτή, γιατί σήμερα θα μιλούσαμε μόνο για τα συμπεράσματα της μελέτης, αν και εφόσον είχε ολοκληρωθεί. Γειτονιά-γειτονιά χαρτογραφήσαμε 41 σημεία επικινδυνότητας σε όλη την πόλη -κάποια τα αντιμετωπίσαμε και λειτούργησαν πάρα πολύ καλά με τη νεροποντή, για παράδειγμα στο Θησείο και τα Πετράλωνα, κάποια άλλα τα δρομολογήσαμε και (…) κάποια άλλα έχουν μείνει στο σχέδιό μας για την ερχόμενη πενταετία. Δεν περιμένουμε κανέναν Daniel για να αντιμετωπίσουμε την κλιματική κρίση», τόνισε ο υποψήφιος για τον Δήμο Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, σε ερώτηση του δημοσιογράφου Γιώργου Κουβαρά, στο Debate της ΕΡΤ, αναφορικά με τη θεματική ενότητα «Κλιματική αλλαγή/ανθεκτικότητα» και ειδικότερα τις καταστροφές που άφησε πίσω του η κακοκαιρία Daniel αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισής της στην περίπτωση που έπληττε την Αθήνα.

«Είναι ντροπή να λέει ο κ. Μπακογιάννης ότι η Αθήνα δεν είναι Βόλος, να έρχεται πολύ κατεβασμένη η κακοκαιρία Daniel και μετά από δύο μέρες από τη δήλωση αυτή να κρατιούνται γυναίκες στη Βασιλίσσης Σοφίας από έναν στύλο για να μην τους πάρει το ρέμα ή το ρεύμα αλλά και στο μετρό του Ευαγγελισμού», υπογράμμισε ο υποψήφιος για τον Δήμο Αθηναίων, Χάρης Δούκας, απαντώντας στον κ. Μπακογιάννη, στο Debate της ΕΡΤ, σχετικά με τη θεματική ενότητα «Κλιματική αλλαγή/ανθεκτικότητα».

Μπακογιάννης: Το μεγαλύτερο σοκ όταν ανέλαβα ήταν ότι τα σχολεία δεν ήταν προσβάσιμα σε παιδιά ΑμεΑ

«Η Αθήνα είναι μια εχθρική πόλη κι εμείς τέσσερα χρόνια κάθε μέρα, δίνουμε τη μάχη για να την κάνουμε λίγο λιγότερο εχθρική και περισσότερο φιλική. Το μεγαλύτερο σοκ για μένα όταν ανέλαβα, ήταν ότι τα σχολεία της Αθήνας δεν είχαν προσβάσεις για ανθρώπους και παιδιά με αναπηρία. Αυτή τη στιγμή και είμαι πολύ υπερήφανος γι’ αυτό, προχωράει και ολοκληρώνεται το έργο σε δεκάδες σχολεία, ράμπες, αναβατόρια, τουαλέτες για παιδιά ΑμεΑ. Συνεχίζουμε στον δημόσιο χώρο να βάζουμε ράμπες παντού. Έχουμε κάνει πάνω από 60 δρόμους νέα πεζοδρόμια, πεζοδρόμους, πλατείες και προχωράμε για να γίνει η Αθήνα επιτέλους ασφαλής.

Επόμενο βήμα στις ράμπες αναπήρων να βάλουμε αισθητήρες, ώστε όταν ένα αυτοκίνητο παρκάρει πάνω σε ράμπα, να πηγαίνει άμεσα η Δημοτική Αστυνομία. Και επόμενο βήμα, στις νέες παιδικές χαρές να υπάρχουν και παιχνίδια για παιδιά με αναπηρία.

Και κάτι ακόμη: εννοείται πως όλοι οι αθλητικοί χώροι είναι προσβάσιμοι για παιδιά με αναπηρία».

Μπακογιάννης για πλημμύρες: Να λάβει τέλος ο κλαυσίγελως με τις ευθύνες

Σε ερώτηση για την κλιματική αλλαγή και την ανθεκτικότητα ο Κώστας Μπακογιάννης απάντησε:

«Κάναμε τη δουλειά μας γειτονιά γειτονιά. Χαρτογραφήσαμε 41 σημεία ευαλοτότητας και επικινδυνότητας σε όλη την πόλη. Κάποια τα αντιμετωπίσαμε και λειτουργήσαμε πολύ καλά με τη νεροποντή, κάποια άλλα τα δρομολογήσαμε και κάποια άλλα βρίσκονται στο σχέδιό μας για την επόμενη πενταετία. Δεν περιμένουμε λοιπόν κανέναν Ντάνιελ, για να αντιμετωπίσουμε την κλιματική κρίση, το κάνουμε από την πρώτη ημέρα.

Και να προσθέσω κάτι σημαντικό, στο οποίο μπορούμε να συμφωνήσουμε. Ένας κλαυσίγελως που έχει να κάνει με τις αρμοδιότητες, πρέπει να λάβει τέλος. Η ευθύνη της πόλης είναι του δήμου, η ευθύνη είναι και κοινωνική και ηθική και αυτοδιοικητική. ‘Αρα πρέπει να έχει την αρμοδιότητα. Όταν όλα τα φρεάτια δεν είναι ευθύνη του δήμου και στέλνει εκεί συνεργείο ο δήμος, καλά κάνει και το στέλνει, αλλά στην πραγματικότητα παρανομεί. Επιτέλους ας ξεκαθαριστεί το τοπίο. Θέλουμε εμείς την αρμοδιότητα και πάμε αν το κυνηγήσουμε μαζί».

Δούκας: Τα έργα για την κλιματική κρίση «είναι θέμα ζωής»

«Γιατί δεν τα κάνατε τόσο καιρό;» σχολίασε ο κ. Δούκας απευθυνόμενος προς τον κ. Μπακογιάννη σχετικά με τα θέματα της κλιματικής κρίσης και της ανθεκτικότητας, πριν υπογραμμίσει ότι «είναι ντροπή να λέει ο κ. Μπακογιάννης ότι η Αθήνα δεν είναι Βόλος» και «μετά από δύο ημέρες από τη δήλωση αυτή να κρατιούνται γυναίκες στη Β. Σοφίας από ένα στύλο».

«Είναι μια ανοχύρωτη πόλη Αθήνα» τόνισε ο κ. Δούκας γιατί «δεν υπάρχει μελέτη». «Τα θέματα της ανθεκτικότητας είναι επιστημονικά, τα οποία πρέπει να τα εντοπίσουμε σοβαρά. Δεν είναι έργα εδώ και εκεί» ανέφερε ο κ. Δούκας, προσθέτοντας ότι «είμαστε σε κλιματική κρίση» και τονίζοντας την πολυπλοκότητα της κατάστασης.

«Έχουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα» για το πώς η πόλη θα γίνει πιο «ανθεκτική» αξιοποιώντας τους λόφους, τα πέντε βουνά της Αθήνας, «με έργα υποδομής» και «συμπαγείς χώρους πρασίνου», «κήπους βροχής» και άλλες «σύγχρονες μεθοδολογίες και τεχνολογίες». «Για εμάς η ανθεκτικότητα είναι απαραίτητη γιατί σε αντίθετη περίπτωση η Αθήνα κάθε φορά θα έχει πρόβλημα στις κακοκαιρίες» τόνισε ο κ. Δούκας.

«Ακόμα και σε μια απλή καταιγίδα χρειάζεσαι ζωντανό χώμα, για να μπορέσει να απορροφήσει σα σφουγγάρι το νερό» είπε ο κ. Δούκας, διερωτώμενος «μα είναι αυτή η προσέγγιση των εργολάβων σήμερα στην Αθήνα;» και καταλήγοντας «εγώ το λέω πράσινο της εργολαβίας».

Ο κ. Δούκας αναφέρθηκε επίσης στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας υπογραμμίζοντας ότι «προκύπτει το ερώτημα πόσα χρήματα έχει ζητήσει ο δήμος Αθηναίων ακριβώς για να αντιμετωπίσει τη συνθετότητα, γιατί είναι μια τσιμεντούπολη με μπαζωμένα ρέματα και με μικρά έργα υποδομής;». «Υπάρχει και ένα άλλο πρόβλημα εδώ. Η δυνατότητα αυτή τελειώνει» και άρα «θα χαθεί μια χρυσή ευκαιρία για την πόλη μας» κατέληξε ο κ. Δούκας.

«Ζήτησα να πάρει ο δήμος στη γεωγραφική του επικράτεια όλες αυτές τις απαραίτητες υποδομές» είπε ο κ. Δούκας, τονίζοντας ότι «εάν με ψηφίσουν οι Αθηναίοι και οι Αθηναίες, θα αναλάβω την ευθύνη, δηλαδή με τις υπηρεσίες θα καθαρίσω τα φρεάτια, θα προχωρήσω όλες τις μελέτες και όλα τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά» διότι «είναι θέμα ζωής».

Διαβάστε ακόμη: