Η Σμαράγδα Κυρόγλου, που έχει κανάλι στο YοuTube, εξηγεί την άνοδο των cleanfluencers που δίνουν συμβουλές για καθαριότητα και οργάνωση σπιτιού.
Η τάση που θέλει να ασχολούνται οι YouTubers με θέματα καθαριότητας και οργάνωσης σπιτιού είναι συνεχώς ανοδική.
Cleanfluencers: Τι είναι η νέα τάση που κάνει θραύση στα social
Η Σμαράγδα Κυρόγλου δηλώνει στο Mega: «Το Smaragda’s beauty secrets ξεκίνησε πριν από 3,5 χρόνια ως κανάλι beauty και τώρα έχει πάνω από 52.000 εγγεγραμμένους. Ο κόσμος ζητά από τους influencers ιδέες και λύσεις για την καθημερινότητά τους».
Όπως εξηγεί, τα θέματα με τη μεγαλύτερη απήχηση ήταν αυτά που αφορούν το «πώς καθαρίζω τον φούρνο και το πλυντήριο ρούχων», το οποίο έχει πάνω από 260.000 προβολές.
«Προσπαθώ να βρω πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω απλά υλικά και να καθαρίσω σε βάθος κάθε γωνία του σπιτιού. Η πανδημία μας προέτρεψε να ασχοληθούμε πιο πολύ με το σπίτι και να βάλουμε τις ντουλάπες σε τάξη και να καθαρίζουμε κάθε γωνία. Την περίοδο του κορωνοϊού το ΥouΤube εκτοξεύτηκε γιατί ο κόσμος δεν είχε χρόνο να το παρακολουθήσει και να κάνει όσα προτείνουμε οι ΥouΤubers».