H ναυαρχίδα της Citroen στα SUV, το C5 Aircross, άλλαξε ρότα, καθώς προορισμός του έγινε μια ακόμα πιο στιλάτη εμφάνιση.

Έτσι έπρεπε να κάνει μια στάση στο «λιμάνι» της ανανέωσης. Ελάτε λοιπόν να δούμε πόσο και που άλλαξε το C5 Aircross. Μόλις αντικρύζεις την όψη του καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν αρκετές διαφορές σε σχέση με το παρελθόν.

Αρχικά οι εμπρός προβολείς που παραμένουν δυο επιπέδων, αλλά ενσωματώνουν διπλά Led φώτα ημέρας. Πλέον οι επιχρωμιωμένες λωρίδες της μάσκας είναι φωτιζόμενες, όχι όμως με συνεχή φωτισμό, αλλά με πολλούς μικρούς διακεκομμένους, ένα έξυπνο και διαφορετικό τρικ.

Παρατηρήστε ακόμα το μικρότερο μέγεθος της μάσκας, στο κέντρο της οποίας δεσπόζει το πιο εμφατικό πλέον λογότυπο της Citroen. Χαμηλότερα τώρα, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει ελαφρώς επανασχεδιαστεί, έχοντας μεταλλική επένδυση στη βάση του και πιο έντονες κάθετες εισαγωγές αέρα.

Το ανανεωμένο C5 Aircross πατάει πάνω σε 18αρες ζάντες νέας σχεδίασης, ενώ φινέτσα προσδίδει το μαύρο γυαλιστερό χρώμα στους πλευρικούς καθρέπτες και στις ράγες οροφής. Τα διαιρούμενα πίσω φωτιστικά σώματα δεν άλλαξαν μέγεθος, αλλά το εσωτερικό φωτεινό Led μοτίβο.

Επόμενη στάση στο εσωτερικό του ανανεωμένου C5 Aircross, όπου σημείο αναφοράς αποτελεί η νέα λεπτή οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, η οποία πλέον βγαίνει πιο ψηλά στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Μικροεπεμβάσεις έγιναν στους κεντρικούς αεραγωγούς και στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου αντικαταστάθηκε από ένα κομψό διακοπτάκι.

Σύμφωνα με τη Citroen τα νέα καθίσματα AdvancedComfort είναι ακόμα πιο άνετα, καθώς διαθέτουν πρόσθετη επένδυση, ενώ υποστηρίζουν λειτουργίες θέρμανσης και μασάζ. Στη γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου δεν υπάρχουν αφίξεις ή αποχωρήσεις, ενώ διατηρείται και η plug-in υβριδική του έκδοση. Απόβαση στην Ευρώπη το ανανεωμένο C5 Aircross έχει προγραμματίσει να κάνει το ερχόμενο καλοκαίρι.