Η ταινία«Barbie» έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες της κυκλοφορίας της και φυσικά, για αυτό ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό η ομάδα που ανέλαβε το μάρκετινγκ.

Memes, τραγούδια, σειρές ρούχων αφιερωμένες στη Barbie, μέχρι και θεματικά πάρτι διοργανώθηκαν για την προώθηση της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουικ.

Μάλιστα, δημοσίευμα του Variety αναφέρει πως το budget που δόθηκε για το μάρκετινγκ ήταν πολύ μεγαλύτερο από αυτό για τη δημιουργία της ταινίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το μάρκετινγκ κόστισε 150 εκατ. δολάρια, ενώ ολόκληρη η δημιουργία της «Barbie» 145 εκατ. δολάρια.

Φαίνεται βέβαια, πως τα χρήματα αυτά «έπιασαν τόπο», αφού η ταινία έχει σπάσει κάθε ρεκόρ στο παγκόσμιο box office, συγκεντρώνοντας 775 εκατ. δολάρια σε εισπράξεις.

Βασίζεται στην εμβληματική σειρά παιχνιδιών της Mattel. Παρόλο που η Mattel ήταν παραγωγός της ταινίας, κοινό και κριτικοί εκτίμησαν τον σατιρικό τόνο που έφερε η Γκέργουικ στην ιστορία, η οποία αγγίζει θέματα καπιταλισμού, ταυτότητας και υπαρξισμού. Το CinemaScore έβαλε βαθμολογία Α και η βαθμολογία 90% στο site Rotten Tomatoes ήταν μόνο δύο από τις ιστοσελίδες που αξιολόγησαν θετικά την ταινία.

 

Barbie: Mετά τους κινηματογράφους κατέκτησε και τα γραφεία τελετών – Χαμός για τα ροζ φέρετρα (βίντεο)

 

Διαβάστε ακόμη: