Το Vision Pro, η μάσκα μικτής πραγματικότητας της Apple, θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ στις 2 Φεβρουαρίου, ανακοίνωσε η εταιρεία τη Δευτέρα, με τις προπαραγγελίες να ξεκινούν στις 19 Ιανουαρίου.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα ένθετα συνταγογραφούμενων φακών για το Vision Pro θα κοστίζουν 149 δολάρια και ότι η μάσκα θα διαθέτει 256 GB αποθηκευτικού χώρου.
Όπως ήταν μάλλον αναμενόμενο, η μετοχή της Apple σημείωσε άνοδο στις προκαταρκτικές συναλλαγές τη Δευτέρα.
Η νέα αυτή συσκευή αξίας 3.500 δολαρίων είναι η απάντηση της Apple στη μάσκα Quest της Meta ενώ είναι το αποτέλεσμα πολυετούς ανάπτυξης. Η Apple ανακοίνωσε την μάσκα Vision Pro στο Worldwide Developers Conference της περασμένης χρονιάς.
«Η εποχή των χωρικών υπολογιστών έχει φτάσει», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ. Η μάσκα τροφοδοτείται από το τσιπ M2 της Apple, το ίδιο που χρησιμοποιείται στα τελευταία μοντέλα υπολογιστών της.
Το Vision Pro είναι η πρώτη νέα κατηγορία προϊόντων της Apple από τότε που κυκλοφόρησε το Apple Watch το 2015.Οι αναλυτές και οι ειδικοί δεν αναμένουν ότι η μάσκα θα αποφέρει σημαντικά έσοδα αρχικά. Η UBS, για παράδειγμα, αναμένει ότι τα έσοδα του Vision Pro θα μπορούσαν να είναι περίπου 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα «σχετικά ασήμαντο» ποσό για τα δεδομένα της Apple.
Παρόλα αυτά η Apple «ακολουθεί» το ρεύμα καθώς πολλές εταιρείες έχουν ποντάρει στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα κατά το πρόσφατο παρελθόν, χωρίς βέβαια μέχρι αυτή τη στιγμή αυτές οι προσπάθειες να έχουν οδηγήσει σε ευρεία υιοθέτηση από τους καταναλωτές ή τους εταιρικούς πελάτες. Αξιοσημείωτο ότι το Vision Pro διαθέτει ένα νέο λειτουργικό σύστημα, το visionOS, μαζί με ένα εντελώς νέο σύστημα εισαγωγής δεδομένων που επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τα μάτια, τα χέρια και τη φωνή τους για να ελέγχουν τις λειτουργίες της μάσκας.
Σύμφωνα με την Apple, η συσκευή θα μπορεί να συνεργάζεται με μια σειρά εφαρμογών παραγωγικότητας και δημιουργικότητας, συμπεριλαμβανομένων των Microsoft Office και Salesforce Slack.Με τη νέα μάσκα η Apple στοχεύει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές βιώνουν παιχνίδια και περιεχόμενο βίντεο. Οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν βίντεο από το Apple TV+ και άλλες πλατφόρμες σε μια οθόνη εικονικής πραγματικότητας «που έχει πλάτος 100 πόδια», έγραψε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Διαβάστε ακόμη:
- Ρεύμα: Τα δέκα φθηνότερα τιμολόγια του Ιανουαρίου – Τι να προσέξουν οι καταναλωτές
- Ο Δημήτρης Μελισσανίδης κέρασε όλο το μαγαζί που τραγουδάει ο Ρέμος
- Χρυσές Σφαίρες: Το «πηγαδάκι» Σουίφτ με Γκόμεζ, το «κακόγουστο» αστείο για τον Ντε Νίρο και τα «καυτά» φιλιά Τζένερ με Σαλαμέ
- Σάκης Ρουβάς: Βίντεο από τη στιγμή που του πέταξαν με φόρα στο πρόσωπο πανέρια με λουλούδια