Επειδή για το project της Αττικής οδού πολλά λέγονται και γράφονται, τόσο σε σχέση με το μείζον ζήτημα του κυκλοφοριακού και την συμφόρηση που παρατηρείται σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και σε συγκεκριμένα σημεία εισόδου και εξόδου από και προς τον οδικό άξονα, όσο και ως προς το έσοδο της παραχώρησης από την διέλευση των οχημάτων σε συνάρτηση με το πολύ υψηλό τίμημα των 3,3 δις. ευρώ που προσέφερε η ΓΕΚ Τέρνα, σας αποκαλύπτουμε τις σκέψεις του ισχυρού άνδρα του κατασκευαστικού – και όχι μόνο- ομίλου, προκειμένου να δώσει μια πρώτη σοβαρή και αξιόπιστη λύση για να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό αλλά και να αυξηθεί το έσοδο, σε μια οδική αρτηρία που φέρεται μέχρι στιγμής να έχει πιάσει ταβάνι!

Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, ο Γιώργος Περιστέρης επεξεργάζεται μια κίνηση ματ, που δύναται να εφαρμοστεί άμεσα, σε χρόνο μηδέν και να ανατρέψει άρδην όλα τα μέχρι στιγμής δεδομένα σε όλα τα επίπεδα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα!

Κατά τις ίδιες πηγές το αφεντικό της ΓΕΚ Τέρνα, επειδή το ζήτημα της περαιτέρω διαπλάτυνσης της Αττικής οδού παραπλεύρως και των δύο κατευθύνσεων προς Ελευσίνα και Μαρκόπουλο είναι σύνθετο και χρονοβόρο και θα σκοντάψει σε καθυστερήσεις που θα προκύψουν τόσο από τις απαλλοτριώσεις όσο και από τυχόν πολεοδομικά και στατικά ζητήματα όμορων κτιρίων, αλλά και επειδή θα πρέπει να αντιμετωπισθεί η ήδη υπάρχουσα κυκλοφοριακή συμφόρηση αλλά και εκείνη που θα προκύψει στο μέλλον από τις 3+1 Επεκτάσεις της Αττικής οδού (Λαύριο, Ραφήνα, Ελληνικό, Λεωφ. Κύμης) επεξεργάζεται με τους συνεργάτες του την ακόλουθη λύση:

Να αυξήσει τις υπάρχουσες 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση σε 3, καθώς θεωρείται ότι υπάρχει περιθώριο ως προς τις διαστάσεις, δεδομένου ότι η κάθε λωρίδα κυκλοφορίας στην Αττική οδό φέρεται να είναι πιο πλατιά από τις αντίστοιχες σε άλλες οδικές αρτηρίες, με αποτέλεσμα στις ήδη υπάρχουσες διαστάσεις να μπορούν να χωρέσουν 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση από 2 που υπάρχουν σήμερα, αυξάνοντας έτσι την χωρητικότητα της Αττικής οδού σε αυξημένα φόρτη κατά 33%, αλλά και σε αντίστοιχα έσοδα, χωρίς να χρειασθεί διαπλάτυνση και χωρίς να προκληθεί ζήτημα όσον αφορά την λωρίδα ασφαλείας στα δεξιά κάθε κατεύθυνσης!

Η κίνηση αυτή στον βαθμό που δύναται να υλοποιηθεί βάσει των προδιαγραφών της σύμβασης παραχώρησης αλλά και σε συνάρτηση με τα standards που πρέπει να πληρούν αυτού του τύπου οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι, θεωρείται ματ και επιλύει αυτομάτως με τον πλέον ιδανικό τρόπο τόσο το ζήτημα του κυκλοφοριακού όσο και την δυνατότητα της Αττικής οδού να ικανοποιήσει ακόμη αυξημένα κυκλοφοριακά φόρτη έως και 30%, αυξάνοντας αντιστοίχως το έσοδο!

Διαβάστε ακόμη: