Σε 24 απεργία προχωρά σήμερα, Κυριακή, στις Γραμμές 1,2 και 3 του Μετρό, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης ΣΤΑΣΥ ΑΕ, απευθύνοντας κάλεσμα για συμμετοχή στο συλλαλητήριο στις 11 π.μ. στο Σύνταγμα.

Οι συρμοί, σύμφωνα με το σωματείο, θα κινηθούν από τις 9 π.μ. έως τις 4 μ.μ., για τη διεκόλυνση της προσέλευσης των διαδηλωτών στη συγκέντρωση.

Στο μεταξύ, ακινητοποιημένα θα παραμείνουν και σήμερα τα τρένα λόγω της 48ωρης απεργίας Σωματείων Εργαζομένων στον σιδηρόδρομο. Ως εκ τούτου σύμφωνα με ενημέρωση της Hellenic Train, αναστέλλονται όλα τα δρομολόγια της εταιρείας.

Χωρίς σύστημα σηματοδότησης στο τμήμα «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο»

Την ώρα που δεν υπάρχει ακόμα ακριβής αριθμός νεκρών από την τραγωδία στα Τέμπη και οι καταγγελίες για σημαντικές ελλείψεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας πληθαίνουν, αίσθηση προκαλεί η αποκάλυψη που έκανε ο Νίκος Χατζηνικολάου στην χθεσινή έκτακτη ενημερωτική εκπομπή «Πρόσωπο με πρόσωπο».

Όπως είπε, εμφανώς έκπληκτος, πληροφορήθηκε πως δεν υπάρχει σύστημα σηματοδότησης ούτε στο κομμάτι του Προαστιακού «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο».

Στο κομμάτι δηλαδή αυτό που εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες κόσμου και συνδέει το αεροδρόμιο της χώρας με το μεγαλύτερο λιμάνι της, αυτό του Πειραιά.

«Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο», που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό. Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από τη Δουκίσσης Πλακεντίας στο Αεροδρόμιο;» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νίκος Χατζηνικολάου.

Σήμερα το πρωί στην εκπομπή “Ανοιχτή Επικοινωνία” με τον Μάνο Νιφλή και την Χρύσα Φώσκολου ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε αυτή την πληροφορία.

«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία» περιέγραψε.

Διαβάστε περισσότερα