Η Toyota στέφθηκε η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο στην έκθεση Brand Finance 2025, με αποτίμηση 64,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μια αύξηση 23% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η Mercedes-Benz εξασφάλισε τη δεύτερη θέση με 53 δισεκατομμύρια δολάρια, παρά την πτώση κατά 11%, ενώ η Hyundai κατέλαβε την τρίτη θέση.
Η Tesla, ωστόσο, έπεσε στην τέταρτη θέση με αποτίμηση 43 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας μείωση 26% από την αξία της το 2024 στα 58,3 δισεκατομμύρια δολάρια και σημαντική πτώση από την αποτίμησή της στα 66,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023.
Η μελέτη αξιολογεί την αξία της μάρκας πέρα από τις πωλήσεις και την απόδοση των μετοχών, ενσωματώνοντας σχόλια από παγκόσμιες έρευνες.
Η Apple παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα στον κόσμο, με αξία 574,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Εν τω μεταξύ, η μελέτη υπογραμμίζει τηναυξανόμενη δύναμη ανταγωνιστώνόπως η Mercedes, η BYD και η Hyundai στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Διαβάστε ακόμη:
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνάντησε στο Μαξίμου δικαιούχους των στεγαστικών προγραμμάτων
- ΑΑΔΕ: Ο αλγόριθμος «έπιασε» κύκλωμα εικονικών τιμολογίων με φοροδιαφυγή 50 εκατ. ευρώ
- Παναμάς: Αναβλήθηκε η επικοινωνία Τραμπ – Μουλίνο, η χώρα αποσύρεται από το κινεζικό επενδυτικό πρόγραμμα «Μία ζώνη ένας δρόμος»
- 44 χρόνια από την τραγωδία της Θύρας 7 με 21 αδικοχαμένα παιδιά