search

MEDIA

Αυτές είναι οι πρωτιές της τηλεθέασης για τη σεζόν 2021-2022!

"Ξεφυλλίζουμε" το TV Yearbook της Nielsen για το διάστημα από τη 1 Σεπτεμβρίου 2021 έως τις 31 Αυγούστου 2022

Αυτές είναι οι πρωτιές της τηλεθέασης για τη σεζόν 2021-2022!

Η τηλεοπτική σεζόν 2021-2022 φτάνει σιγά σιγά στο τέλος της και η Nielsen “έδωσε” στη δημοσιότητα τους νικητές  στην τηλεθέαση

Ας ρίξουμε μία ματιά στα αποτελέσματα των μετρήσεων από την πρώτη Σεπτεμβρίου του 2021 έως και τις 31 Αυγούστου του 2022.

Οι πρωτιές της σεζόν

Στην τυπολογία “ελληνικές σειρές” πρώτος ήταν ο “Σασμός” (24/11/21) του ALPHA, με 36% στο γενικό σύνολο και 1.769.000 τηλεθεατές.

Στις “ξένες σειρές” το κοινό έστειλε στο Νο1 τον “Ιησού από τη Ναζαρέτ” (22/4/21), που χάρισε στον ΑΝΤ1 18,5% και τον είδαν 580.000 άτομα.

Στις “ελληνικές ταινίες” πρώτος ήταν ο Λάμπρος Κωνσταντάρας και η ταινία “Ο τρελός τα ‘χει 400” (22/1/22), που χάρισε στον ΑΝΤ1 22,4% και τον είδαν 810.000 τηλεθεατές.

Στην τυπολογία “ξένες ταινίες” το STAR κέρδισε με την ταινία “Μόνος στο σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη” (27/12/21), που έδωσε στο κανάλι 12,4%, με 602.000 θεατές.

Στα προγραμματισμένα “δελτία ειδήσεων” την καλύτερη επίδοση είχε το “STAR News” (30/3/22), με 20,9% και 834.000 τηλεθεατές.

https://radar.gr/keyword/aggeliki-nikoloyli

Στις “ενημερωτικές εκπομπές” η Αγγελική Νικολούλη με το “Φως στο τούνελ” (1/4/22) χάρισε στο MEGA 47% και την είδαν 1.588.000 άτομα.

Στα “σταθερά μαγκαζίνο” το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” του ALPHA (23/1/22) έπιασε 24,4%, με 666.000 τηλεθεατές.

Στην “ελαφρά ψυχαγωγία – σταθερά προγράμματα” πρώτο ήταν το “Survivor” (9/1/22) του ΣΚΑΪ, με 30,9% και 1.431.000 θεατές.

Στην “ελαφρά ψυχαγωγία – events” ο τελικός της Eurovision (14/5/22) χάρισε στην ΕΡΤ1 52,5%, με 1.927.000 θεατές.

Στην τυπολογία “τέχνες – πολιτισμός” το εορταστικό πρόγραμμα “Πρωτοχρονιά με τα καλύτερα παιδιά” (31/12/21) είδαν 980.000 άτομα, με την τηλεθέαση της ΕΡΤ1 να αγγίζει το 21,2% στο γενικό σύνολο.

Στα “ντοκιμαντέρ” ο ΣΚΑΪ με το “1821, οι ήρωες” (1/10/21) άγγιξε το 16,2%, με 658.000 άτομα.

Στα “αθλητικά” ο αγώνας Λίβερπουλ – Ρεάλ Μαδρίτης για το Champions League (28/5/22) ανέβασε το MEGA στο 37,6%, με 1.385.000 τηλεθεατές.

Σημειώνεται ότι η έρευνα της Nielsen έγινε πανελλαδικά με την ηλεκτρονική μέθοδο people meter. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 1.300+ νοικοκυριά (περίπου 3.500 άτομα).

Το δείγμα σταθμίζεται ως προς το φύλο, την ηλικία, τη μόρφωση, την κoιvωvικooικovoμική τάξη των ατόμων, τη διοικητική περιφέρεια, τον αριθμό τηλεοράσεων του νοικοκυριού και την ύπαρξη συνδρομητικής τηλεόρασης.

Διαβάστε ακόμη: