Η απόφαση της Adidas να διακόψει τη συνεργασία της με τον Κάνιε Γουέστ αποδεικνύεται ιδιαίτερα δαπανηρή.

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα χάσει περί τα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια από τα φετινά έσοδα επειδή δεν μπορεί να πουλήσει τα ρούχα και τα παπούτσια Yeezy του σχεδιαστή.

Οι σχέσεις των δύο πλευρών είχαν διαρραγεί μετά τις αντισημιτικές τοποθετήσεις του Γι – όπως θέλει να τον αποκαλούν πλέον ο Γουέστ – τον περασμένο Οκτώβριο. «Δεν αποδεχόμαστε τον αντισημιτισμό και τη ρητορική μίσους» είχε αναφέρει η επιχείρηση, καταδικάζοντας την «απαράδεκτη και επικίνδυνη» στάση του έως τόσο συνεργάτη της.

Σε ανακοίνωσή της, η Adidas αναφέρει πως τα οικονομικά της στοιχεία για την τρέχουσα χρονιά «λαμβάνουν υπόψη τις σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις από τη μη πώληση του υπάρχοντος αποθέματος».

Αν δεν καταφέρει να επαναχρησιμοποιήσει το εμπόρευμα, θα χάσει 534 εκατομμύρια δολάρια σε λειτουργικά κέρδη φέτος. Ακόμα, αναμένεται να χάσει 213 εκατ. δολάρια λόγω της «στρατηγικής αξιολόγησης» που διενεργεί. Δεν διευκρινίστηκε από πού θα προκύψουν οι άλλες απώλειες.

Αμέσως μετά τη διάλυση της συνεργασίας, η εταιρεία δήλωσε ότι θα προσπαθήσει να πουλήσει τα ρούχα, χωρίς το όνομα και την επωνυμία Yeezy, κάτι που θα της εξοικονομούσε περίπου 300 εκατ. Ωστόσο, αναμένεται να αντιμετωπίσει προβλήματα στη διάθεση των ενδυμάτων. Οι άλλες επιλογές είναι να τα καταστρέψει ή να τα δωρίσει.

«Πραγματικά, δεν υπάρχουν καλές επιλογές για αυτό το ταλαιπωρημένο εμπορικό σήμα που βρισκόταν κάπου ανάμεσα στο κύρος και την πολυτέλεια» δήλωσε ο Burt Flickinger, ειδικός σε θέματα λιανικής και διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Strategic Resource Group.

«Οι αριθμοί μιλούν μόνοι τους. Στην παρούσα φάση, δεν λειτουργούμε όπως θα έπρεπε» παραδέχθηκε ο CEO της επιχείρησης, Bjørn Gulden. O Νορβηγός επιχειρηματίας ενέβαλε τα ηνία τον Ιανουάριο, έχοντας φύγει από την αντίπαλη Puma.

Διαβάστε ακόμη: