Όταν το Radar είχε αποκαλύψει ότι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης (μία εκ των 4 επεκτάσεων της Αττικής οδού που είχε προχωρήσει ως δημόσιο έργο) προϋπολογισμού 244,5 εκατ. ευρώ, η οποία είχε δημοπρατηθεί και μάλιστα είχε ανακηρυχθεί ανάδοχος του έργου η κοινοπραξία Τέρνα- Άκτωρ- Ιντρακάτ, οδηγείται στις …καλένδες, λόγω έλλειψης χρήματος, από το Υπ. Υποδομών είχαν σπεύσει να μας …διαψεύσουν, με σκόρπιες κουβέντες, μασημένα λόγια και άλλες δήθεν τεχνοκρατικές αμπελοφιλοσοφίες, που στην πραγματικότητα επιβεβαίωναν απολύτως στους καλά γνωρίζοντες, ότι το έργο έχει μπλοκαριστεί λόγω προβλημάτων στη χρηματοδότηση!

Λίγο καιρό μετά, μόλις χθες, ήρθε ο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σταϊκούρας να μας επιβεβαιώσει απολύτως – και επίσημα- ότι υφίσταται μείζον ζήτημα ως προς την χρηματοδότηση των Δημοσίων Έργων, μεταξύ των οποίων και την Λεωφόρο Κύμης, αδειάζοντας απερίφραστα την ηγεσία Κ. Καραμανλή στο Υπ. Υποδομών, τονίζοντας ότι ο σχεδιασμός και η προώθηση των μεγάλων έργων πρέπει να γίνεται με τεχνοκρατικό και χρηματοοικονομικό κριτήριο και όχι με πολιτικό!

Καθώς «λεφτά δεν υπάρχουν», τα κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης έχουν εξαντληθεί και ο προϋπολογισμός «δεν σηκώνει» άλλα βάρη που θα ενταχθούν στο ΠΔΕ!

Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ ο Χρ.Σταϊκούρας (που ονειρεύεται ότι θα καταστεί δελφίνος της ηγεσίας της ΝΔ στην μετά Μητσοτάκη εποχή) «κατηγόρησε» την ηγεσία Καραμανλή για «ψεύτικες υποσχέσεις» και «εξαγγελίες έργων» χωρίς αντίκρυσμα, που δεν μπορούσαν να υλοποιηθούν λόγω μη εξασφάλισης των απαιτούμενων πόρων, φτάνοντας στο σημείο ακόμη και της διενέργειας διαγωνισμών έργων που δεν μπορούσαν να γίνουν!

Ότι δηλαδή το Υπ. Υποδομών επί υπουργίας Καραμανλή προέβη σε μια πολιτική εντυπώσεων με διθυραμβικές εξαγγελίες πλήθους έργων, που πολλά εξ αυτών δεν μπορούσαν να γίνουν!

Αυτά είπε (κεκαλυμμένα και ωραιοποιημένα) εμμέσως πλην σαφώς ο Χρ. Σταϊκούρας, ρίχνοντας μομφή στον προκάτοχο του!

Η τοποθέτηση αυτή του πολιτικού από την Φθιώτιδα σηκώνει πολλή κουβέντα και αναμφίβολα δημιουργεί εντυπώσεις, καθώς ο Χρ. Σταϊκούρας σπεύδει να φορτώσει την αδυναμία υλοποίησης των έργων λόγω χρηματοδοτικών προβλημάτων στους προηγούμενους και δεν θέλει να σηκώσει ο ίδιος το βάρος των ευθυνών που του αναλογούν, εξαιτίας των κακών του χειρισμών και των επιπολαιοτήτων που του χρεώνουν τόσο οι εργολάβοι, όσο και η προηγούμενη ηγεσία του Υπ. Υποδομών!

Διαβάστε ακόμη: