Με τιμές και δόξα έκανε γνωστή η πολιτική ηγεσία του υπ. Υποδομών την έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα της κεντρικής Ελλάδος, τον περίφημο Ε65!
Το ζήτημα που εγείρεται στην DGcomp ήταν κατά πόσον η χρηματοδότηση του έργου με κεφάλαια αποκλειστικά από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων (ΠΔΕ), δηλαδή με χρηματοδότηση από το κράτος χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτών και χωρίς ευρωπαϊκά κεφάλαια θα θεωρείτο κρατική ενίσχυση!!!
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η απόφαση αυτή αποσπάστηκε από την αρμόδια επιτροπή μετά από ασφυκτική πίεση από το λόμπινγκ των εργολάβων στις Βρυξέλλες, αλλά και την στήριξη που είχε εξασφαλιστεί από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου στην Ελλάδα! Η οποία πίεζε καταστάσεις!
Ωστόσο η υλοποίηση του έργου αυτού θα πρέπει να θεωρηθεί σκανδαλώδης:
Πρώτον, γιατί πρόκειται για ένα έργο «άχρηστο», χωρίς έσοδα, χωρίς κυκλοφοριακά φόρτη το οποίο δεν συμβάλει στην ανάπτυξη ούτε συνεισφέρει στην εγχώρια προστιθέμενη αξία! Από τον Ε65 δεν θα περνάνε ούτε κατσίκες, λένε οι καλά γνωρίζοντες!
Δεύτερον, ο Ε65 και ειδικότερα το βόρειο τμήμα του στο οποίο αναφερόμαστε είναι ένα έργο προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ που με τις συντηρήσεις θα υπερβεί συνολικά τα 850 εκατ!!! Το έργο αυτό θα χρηματοδοτηθεί αποκλειστικά με κρατικούς πόρους στερώντας κεφάλαια του ΠΔΕ που σε άλλη περίπτωση θα κατευθύνονταν σε υγιείς επενδύσεις και σοβαρά επιχειρηματικά σχέδια!
Τρίτον, το έργο αυτό των 850 εκατ. θα ανατεθεί απευθείας στον προνομιακό εργολάβο ΓΕΚ Τέρνα και μάλιστα με τιμές 2010 (!!!), γεγονός που το καθιστά ως
κραυγαλέο σκάνδαλο!!!
Υπό το πρίσμα αυτό καλείται η πολιτική ηγεσία του υπ. Υποδομών να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και υπό την γενική κατακραυγή ενός εξόφθαλμου σκανδάλου, να μην προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση του έργου μαμούθ σε τιμές πρωτοφανείς εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος αλλά να προχωρήσει έστω την ύστατη στιγμή σε διεθνή διαγωνισμό κρατώντας τουλάχιστον τα προσχήματα!