Το 30% των Ελλήνων αγοραστών επέστρεψε σε ένα brand που έλεγε ότι δεν θα ψωνίσει…
Στην εμπέδωση της «κουλτούρας του μετασχηματισμού» στην ελληνική εμπορική επιχείρηση συνέβαλε αποφασιστικά το διεθνές Συνέδριο…
Στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Μείωση του τζίρου καταγράφηκε μόνο στα σούπερ μάρκετ και γενικότερα στα καταστήματα ειδών διατροφής.
Εκτός από τους υποτομείς παντοπωλείου και ηλεκτρονικών ειδών, οι υπόλοιποι κατέγραψαν πτώση πωλήσεων το 2020.
Τι δείχνει έκθεση της Deloitte για τις εξελίξεις στον κλάδο παγκοσμίως - Πώς χαράσσουν νέα…
Ξεκινούν από την Τρίτη 3 Μαΐου οι εαρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις - Τα καταστήματα θα παραμείνουν…
Σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021 ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε 5,1%
Φοβισμένοι οι καταναλωτές από τις ανατιμήσεις βασικών προϊόντων
Επτά στα δέκα εμπορικά καταστήματα στην Αττική θα συνεχίσουν και τον Μάρτιο τις χειμερινές εκπτώσεις,…