Οι επιχειρηματικές συμφωνίες του επταμήνου καταδεικνύουν ότι το 2022 θα είναι έτος ανακατατάξεων στην αγορά…
Οι επιμέρους κατηγορίες προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ εμφανίζουν εντελώς διαφορετικές δυναμικές.
Το 30% των Ελλήνων αγοραστών επέστρεψε σε ένα brand που έλεγε ότι δεν θα ψωνίσει…
Στην εμπέδωση της «κουλτούρας του μετασχηματισμού» στην ελληνική εμπορική επιχείρηση συνέβαλε αποφασιστικά το διεθνές Συνέδριο…
Ο πανευρωπαϊκός δείκτης STOXX 600 «έκλεισε» με άνοδο για δεύτερη συνεχόμενη συνεδρίαση.
Άλμα 14,6% κατέγραψε το α' τρίμηνο του 2022 ο τζίρος των επιχειρήσεων λιανικής, στα 12,8…
Στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Μείωση του τζίρου καταγράφηκε μόνο στα σούπερ μάρκετ και γενικότερα στα καταστήματα ειδών διατροφής.
Εκτός από τους υποτομείς παντοπωλείου και ηλεκτρονικών ειδών, οι υπόλοιποι κατέγραψαν πτώση πωλήσεων το 2020.
Τι δείχνει έκθεση της Deloitte για τις εξελίξεις στον κλάδο παγκοσμίως - Πώς χαράσσουν νέα…