Oι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται ως οι περισσότερο απαισιόδοξοι στην ΕΕ, με τους καταναλωτές στην Εσθονία…
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης υποχώρησε έντονα τον Οκτώβριο και διαμορφώθηκε στις -44,7 μονάδες
Η προεκλογική περίοδος δημιούργησε ένα κλίμα αισιοδοξίας το οποίο υπερίσχυσε των συνεχών ανατιμήσεων των προϊόντων…
Νέα πτώση 2.5 μονάδων.
Η ιδιωτική κατανάλωση αυξήθηκε κατά 5,8% το 2021 και 7,8% το 2022 – Οι παράγοντες…
Στα ύψη η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Απρίλιο καταγράφει την ισχυρότερη αύξηση από τον Νοέμβριο του…
Τα βασικά δεδομένα της οικονομίας φαίνεται να εξακολουθούν να επηρεάζουν θετικά τις προσδοκίες, όπως συμβαίνει…
Σύμφωνα με τις επισημάνσεις του ΙΟΒΕ, η προεκλογική περίοδος πλησιάζει και όπως συμβαίνει πάντα οι…
Σύμφωνα με το ΙΟΒΕ, ουσιαστικά φαίνεται να διορθώνεται η πολύ ισχυρή επιδείνωση του προηγούμενου μήνα…
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο Νομό Θεσσαλονίκης διαμορφώνεται στις -47 μονάδες, σχεδόν στο ίδιο επίπεδο…