Το Y3000 Zero Sugar της Coca-Cola, ένα ποτό περιορισμένης έκδοσης που κυκλοφόρησε, είναι η γεύση του μέλλοντος, σύμφωνα με σχετική δήλωση της εταιρείας.

Σε τελική ανάλυση, έχει δημιουργηθεί με τη συνδυασμένη ικανότητα «ανθρώπινης νοημοσύνης και τεχνητής νοημοσύνης μαζί για μια ανεβαστική έκφραση αυτού που η Coca-Cola πιστεύει ότι θα φέρει το αύριο».

Πώς το δημιούργησαν;

Η εταιρεία είπε ότι ζήτησε από θαυμαστές από όλο τον κόσμο να στείλουν τα σχόλιά τους σχετικά με τη γεύση ενός ποτού από το μέλλον, κάτι που βοήθησε την Coca-Cola στη δημιουργία του.

Η χρήση του AI βοήθησε την εταιρεία να αναπτύξει προφίλ γεύσης και να σχεδιάσει την εξωτερική συσκευασία του προϊόντος – το λογότυπο και το σενάριο κειμένου.

Κάθε κουτί Y3000 έχει επίσης έναν κωδικό QR, ο οποίος, όταν σαρωθεί, θα δώσει στους πελάτες μια κλεφτή ματιά στο πώς θα είναι το έτος 3.000. Οι καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Coca‑Cola Creations Hub, όπου μπορούν να φιλτράρουν φωτογραφίες μέσω της προσαρμοσμένης κάμερας AI Y3000.

«Ελπίζουμε ότι η Coca-Cola θα είναι ακόμα τόσο επίκαιρη και αναζωογονητική το έτος 3000 όσο είναι σήμερα, γι’ αυτό προκαλέσαμε τους εαυτούς μας να εξερευνήσουμε την ιδέα της γεύσης μιας κόκα κόλα από το μέλλον – και τι είδους εμπειρίες θα έχει μια κόκα κόλα από το μελλοντικό ξεκλείδωμα;» δήλωσε η Oana Vlad, ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιας στρατηγικής στην Coca-Cola.

«Η πλατφόρμα της επωνυμίας «Real Magic» γιορτάζει τις απροσδόκητες συνδέσεις που κάνουν το συνηθισμένο εξαιρετικό, επομένως συγκεντρώσαμε σκόπιμα την ανθρώπινη νοημοσύνη και την τεχνητή νοημοσύνη για μια αναζωογονητική έκφραση αυτού που η Coca-Cola πιστεύει ότι θα φέρει το αύριο», πρόσθεσε.

Αν και δεν γνωρίζουμε ποια ακριβώς γεύση έχει το νέο φουτουριστικό ποτό, οι άνθρωποι που ζουν στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κίνα, την Ευρώπη, τον Καναδά και την Αφρική έχουν το προϊόν διαθέσιμο στις αγορές τους για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Διαβάστε ακόμη: