Συνδρομητικά πακέτα υπηρεσιών αντίστοιχα της κινητής τηλεφωνίας προσφέρουν πλέον στους καταθέτες – πελάτες τους οι τράπεζες.

Όπως εξηγούν εξειδικευμένες τραπεζικές πηγές πρόκειται για πακέτα υπηρεσιών αντίστοιχα με αυτά της κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας, προκειμένου οι καταθέτες – πελάτες των τραπεζών να επιλέξουν εκείνο που τους ταιριάζει καλύτερα, με βάση το προφίλ, αλλά και τη χρήση που πραγματοποιούν σε μηνιαία βάση.

Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι «τα συνδρομητικά πακέτα αποσκοπούν στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και έχουν στόχο να προσφέρουν πρόσθετη αξία στην τράπεζα και στο πελατειακό κοινό της.

Στη νέα συνδρομητική εποχή πρωταγωνιστικό ρόλο έχει μέχρι στιγμής η Eurobank διαθέτοντας πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες ως βασικούς συνδρομητές και αρκετές δεκάδες χιλιάδες πελάτες που έχουν επιλέξει τα πλουσιότερα σε παροχές πακέτα.

Την ίδια στιγμή η διοίκηση της τράπεζας ετοιμάζεται να διαθέσει το επόμενο διάστημα στους υφιστάμενους αλλά και νέους πελάτες τη τέσσερα συνδρομητικά πακέτα (My Advantage Blue – Silver – Gold – Platinum), συνοδευόμενα από μια σειρά υπηρεσιών.

Το κόστος για το βασικό πρόγραμμα υπολογίζεται σε 0,60 ευρώ τον μήνα και, μεταξύ άλλων, προβλέπει:

  • την έκδοση και πενταετή ανανέωση χρεωστικής κάρτας, με δυνατότητα σύνδεσης στα ψηφιακά πορτοφόλια,
  •  την πρόσβαση στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή,
  • αποστολές χρημάτων έως 500 ευρώ την ημέρα με την υπηρεσία IRIS Payments και
  • μία πάγια εντολή τον μήνα για αυτόματη πληρωμή λογαριασμών σε οργανισμούς.

Πώς λειτουργούν τα συνδρομητικά πακέτα

Σύμφωνα με τραπεζικά στελέχη τα συνδρομητικά πακέτα συνήθως περιλαμβάνουν ποικιλία τραπεζικών υπηρεσιών, όπως διαχείριση λογαριασμών, online συναλλαγές, πιστωτικές κάρτες και ασφαλιστικά προϊόντα, προνόμια και υπηρεσίες που συνδυάζονται σε μια ενιαία, συμφέρουσα προσφορά, με σταθερή μηνιαία χρέωση.

«Ποιο είναι, όμως, το ουσιαστικό όφελος; Από τη μία πλευρά, προσφέρει στους πελάτες μια προβλέψιμη δομή τιμολόγησης, εξασφαλίζοντας ορατότητα και προγραμματισμό στις χρεώσεις τους και καλύτερη διαχείριση στα οικονομικά τους.

Από την άλλη, ενθαρρύνει τον πελάτη να παραμένει πιστός στην επιλογή της τράπεζάς του, αλλά και τον διευκολύνει στη χρήση περισσότερων υπηρεσιών.

Σημαντικό, επίσης, είναι ότι τα πακέτα αυτά έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζονται σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών, προσφέροντας προσωποποιημένη εμπειρία και ευελιξία.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το κόστος για τις πληρωμές μόνο των παγίων εξόδων μιας οικογένειας ή μιας επιχείρησης (ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, Ιντερνετ) κυμαίνεται από 0,15 ευρώ έως και 1,20 ευρώ ανά συναλλαγή μέσω e-banking, γεγονός που σημαίνει ότι ακόμη και το πιο ακριβό συνδρομητικό πακέτο είναι πιο συμφέρον για τον πελάτη.

Τι θα κάνουν οι υπόλοιπες τράπεζες

Αντίστοιχα συνδρομητικά πακέτα έχουν λανσάρει και οι υπόλοιπες τράπεζες, αν και προσώρας η επιλογή τους από τους καταθέτες παραμένει… εθελοντική.

Οπως, ωστόσο, ξεκαθαρίζουν αρμόδιες πηγές, σταδιακά το «μοντέλο Eurobank» θα υιοθετηθεί από το σύνολο του χρηματοπιστωτικού συστήματος, που έτσι κι αλλιώς αναζητά διαφοροποιημένες πηγές εσόδων, ως αντιστάθμισμα στις επικείμενες μειώσεις επιτοκίων.

Υπενθυμίζεται ότι το 2023 τα έσοδα από προμήθειες «άγγιξαν» το 1,8 δισ. ευρώ και συγκεκριμένα:

  • 547 εκατ. ευρώ για την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία εκτιμά πως εφέτος αυτά θα διαμορφωθούν στα 600 εκατ. ευρώ, ενώ μέχρι το 2026 θα έχουν ανέλθει στα 700 εκατ. ευρώ.
  • 372,5 εκατ. ευρώ για την Alpha Bank, προσδοκώντας ότι αυτά θα «αγγίξουν» τα 470 εκατ. ευρώ το 2026, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 20% των συνολικών εσόδων.
  • 544 εκατ. ευρώ για τη Eurobank, στοχεύοντας να αγγίξουν τα 630 εκατ. ευρώ εφέτος και τα 750 εκατ. ευρώ έως το 2026 και
  • 382 εκατ. ευρώ για την Εθνική Τράπεζα.

Διαβάστε ακόμη: