Την είσοδο στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε συνεργασία με Έλληνες προμηθευτές καθώς επίσης και την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της δρομολογεί η Wolt Market η οποία συμπληρώνει εφέτος δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας.
Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής. Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Αθήνας. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια η παρουσία του Wolt Market επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε σήμερα στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής του Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, που απασχολεί 130 υπαλλήλους, περιλαμβάνει το άνοιγμα και νέων dark stores (καταστήματα τροφοδοσίας) ώστε να ενισχυθεί η παρουσία της στις περιοχές όπου έχει ήδη δραστηριότητα (Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα) αλλά και σε πόλεις όπου έχει παρουσία η ηλεκτρονική πλατφόρμα Wolt (Λάρισα, Χανιά, Βόλο και Αγρίνιο). «Το 2023 η στρατηγική μας θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην ελληνική αγορά, έτσι ώστε να εδραιώσουμε το Wolt Market, ως τον ιδανικό εβδομαδιαίο προορισμό αγορών» ανέφερε ο κ. Μπιλάλης.
Το Wolt Market το δεύτερο εξάμηνο εφέτος παρουσίασε διψήφια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες και προσφέρει στους καταναλωτές μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, καθώς διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς, σε συνεργασία με περισσότερους από 100 προμηθευτές, που συνεχώς εμπλουτίζονται. Τα προϊόντα αυτά καλύπτουν όλο το φάσμα καθημερινών αναγκών, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής και πολλές ακόμη κατηγορίες. Σύμφωνα με τον κ. Μπιλάλη, σύντομα το κωδικολόγιο θα φτάσει στους 5.000 κωδικούς, ενώ πριν δύο χρόνια ξεκίνησε με περίπου 1.800 κωδικούς.
Επιπλέον έχει λανσάρει νέα συνεργασία με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία εκλεκτών οίνων, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.
Επίσης, στο Wolt Market οι καταναλωτές βρίσκουν μοναδικές προσφορές και combos προϊόντων, κάθε εβδομάδα. Αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί τα φρουτολαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, με κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, να καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων.
Μειώσεις τιμών
Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1 η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων.
Παράλληλα, από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.
Το Wolt Market λειτουργεί καθημερινά από τις 08:00 έως τις 00:00. Οι πελάτες του μπορούν να προμηθευτούν όλες τις ημέρες της εβδομάδας σε περίπου 20 λεπτά, στην πόρτα τους, τα ψώνια supermarket. Με μενού το οποίο συνοδεύεται από φωτογραφίες, η επιλογή να γίνεται ακόμη πιο εύκολη. Για τη διευκόλυνση των πελατών, οι συναλλαγές γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, ενώ μέσω του live tracking οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο, έχοντας στη διάθεσή τους την ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery.
Διαβάστε ακόμη: