Άνοιξαν την κάνουλα οι Βρετανοί καταναλωτές, ο οποίοι ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο εμπόριο και στο διαδίκτυο από ό,τι τα περασμένα Χριστούγεννα.
Οι καταναλωτές βγήκαν στους κεντρικούς δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, εν μέσω ενδείξεων ότι ξοδεύουν περισσότερα στα καταστήματα και στο διαδίκτυο από ό,τι πέρυσι, ενόψει των Χριστουγέννων, αναφέρει ο Guardian.
Οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 2,3% σε ετήσια βάση κατά τη διάρκεια των επτά εβδομάδων έως τις 20 Δεκεμβρίου, με αιχμή την αύξηση κατά 6,1% στο διαδίκτυο, σύμφωνα με τον πάροχο πιστωτικών και χρεωστικών καρτών Visa. Οι αγοραστές επικεντρώθηκαν στα ηλεκτρονικά είδη και στα είδη σπιτιού, με τις πωλήσεις να αυξάνονται σχεδόν 7% στα πολυκαταστήματα και τις πωλήσεις ηλεκτρονικών ειδών να αυξάνονται κατά 1,3%.
Το μέσο νοικοκυριό του Ηνωμένου Βασιλείου είχε 10,5% περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα τον Νοέμβριο, σηματοδοτώντας έξι συνεχόμενους μήνες διψήφιων αυξήσεων, καθώς οι αυξήσεις των μισθών συνέχισαν να ξεπερνούν τον πληθωρισμό, σύμφωνα με τα στοιχεία από την έρευνα Asda Income Tracker, που συνέταξε η εταιρεία αναλύσεων Cebr.
Η Αλίσια Νγκόμο Φερνάντεζ, επικεφαλής της συμβουλευτικής στο Ηνωμένο Βασίλειο στη Visa, δήλωσε: «Αυτή την περίοδο των διακοπών παρατηρήσαμε μια δειλή ανάκαμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, η οποία αντανακλάται στη μέτρια αύξηση των συνολικών πωλήσεων και στις ισχυρότερες ηλεκτρονικές αγορές – καθώς και στη σταθερή αύξηση των δαπανών στα πολυκαταστήματα».
Διαβάστε ακόμη
- Κρίσιμη καμπή στο Φυσικό Αέριο: Παιχνίδι ισχύος μεταξύ Ρωσίας, Ουκρανίας και Ευρώπης – Κρίσιμα 2
-
Ελληνική οικονομία – Οι μάχες για το 2025: Φοροδιαφυγή, Αναβαθμίσεις και Ταμείο Ανάκαμψης
-
Η πιθανή υποψηφιότητα Χρυσοχοΐδη για Πρόεδρος της Δημοκρατίας εγκλωβίζει το ΠΑΣΟΚ
-
Ιησούς από τη Ναζαρέτ: Πέθανε η ηθοποιός που υποδύθηκε την Παναγία, Ολίβια Χάσεϊ