Εντυπωσιακά κέρινα ομοιώματα σπουδαίων Ελλήνων αλλά και εκπροσώπων του παγκόσμιου καλλιτεχνικού στερεώματος φιλοξενούνται στο μουσείο του καλλιτέχνη Θεόδωρου Κοκκινίδη στην Καβάλα.

Από το 2010 που άνοιξε τις πύλες του, το κοινό μπορεί να ανακαλύψει κέρινα ομοιώματα του Ανδρέα Παπανδρέου, του Κωνσταντίνου Καραμανλή, της Μελίνας Μερκούρη, της Αλίκης Βουγιουκλάκη, του Δημήτρη Παπαμιχαήλ, της Τζένης Καρέζη και της Μαρίας Κάλλας, καθώς και του Μάικλ Τζάκσον, της Μαντόνα, του Έλβις Πρίσλεϊ και άλλων.

Ο Θεόδωρος Κοκκινίδης γεννήθηκε το 1977 στο Βερολίνο Δυτ. Γερμανίας από γονείς μετανάστες. Έζησε και μεγάλωσε στα Κηπιά της Καβάλας μέχρι 18 ετών. Από πολύ μικρός έδειξε την αγάπη του προς τις τέχνες. Σπούδασε μουσική, ασχολήθηκε με το τραγούδι και τη ζωγραφική.

Σε ηλικία 16 ετών, ως μαθητής Λυκείου έλαβε μέρος σε διαγωνισμό που διοργάνωσε το Υπ. Παιδείας στα σχολεία της χώρας όπου και απέσπασε το πρώτο βραβείο.

Ήταν η ίδια εποχή που έπεσαν τυχαία στα χέρια του φωτογραφίες κέρινων ομοιωμάτων από γνωστά μεγάλα μουσεία του κόσμου. Του έκανε εντύπωση το πως ένα άψυχο υλικό όπως το κερί μπορεί να δείχνει τόσο ζωντανό.

Δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες για το μουσείο.

Με εφόδιο την αγάπη του για δημιουργία και τη του θέληση, σε ηλικία 16 ετών, φιλοτέχνησε το πρώτο του κέρινο έργο, το ομοίωμα του Michael Jackson. Ακολούθησε το ομοίωμα της Τζένης Καρέζη. Τον Μάρτιο του 1999 για πρώτη φορά παρουσίασε τη δουλειά του στο ευρύ κοινό, συμμετέχοντας σε ομαδική έκθεση, στην Καβάλα.

Πάντα ανήσυχος, βρισκόταν σε μια διαρκή αναζήτηση των μυστικών της τέχνης των κέρινων ομοιωμάτων. Απευθύνθηκε σε εκείνους που με τα έργα τους, του έδωσαν τα ερεθίσματα εκείνα για να ασχοληθεί με την τέχνη του κεριού, στο Madame Tussaud.

Κέρινο ομοίωμα του Δημήτρη Παπαμιχαήλ στο πλευρό της Αλίκης Βουγιουκλάκη

Πρόκειται για το κέρινο ομοίωμα του ηθοποιού Δημήτρη Παπαμιχαήλ το οποίο ολοκληρώθηκε και τοποθετήθηκε δίπλα σε αυτό της Αλίκης Βουγιουκλάκη, θυμίζοντας σε όλους ότι υπήρξαν ένα αγαπημένο ζευγάρι του κοινού, του κινηματόγραφου, του θεάτρου και της ζωής.

Το έργο, όπως αναφέρει ο δημιουργός του Θεόδωρος Κοκκινίδης, αποτυπώνει τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ από την εποχή των έγχρωμων ταινιών του μεταξύ 1967 -1969, όταν ο ίδιος ήταν 33 -35 χρόνων.

Διαβάστε ακόμη: