Η Volkswagen και οι επικεφαλής των εργαζομένων πλησιάζουν σε συμφωνία για την αναδιάρθρωση της ομώνυμης μάρκας της αυτοκινητοβιομηχανίας χωρίς να κλείσουν εργοστάσια στη Γερμανία, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα, αναφέρει το Bloomberg.
Η διοίκηση είναι πρόθυμη να διατηρήσει τα εργοστάσια σε λειτουργία και να επαναφέρει τις συμφωνίες για την ασφάλεια των θέσεων εργασίας μέχρι το 2030, με αντάλλαγμα οι εργαζόμενοι να παραιτηθούν από τις πληρωμές μπόνους, δήλωσαν οι ίδιες πηγές που ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή οι συζητήσεις είναι ιδιωτικές.
Πρόσθετα μέτρα μείωσης του κόστους που συζητήθηκαν περιλαμβάνουν τη μεταφορά της παραγωγής του Golf hatchback από το εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ στη Γερμανία στο Μεξικό και τον τερματισμό της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων με το σήμα της VW στο Zwickau για να μειωθεί η παραγωγική ικανότητα.
Οι λεπτομέρειες μιας συμφωνίας θα μπορούσαν να αλλάξουν και οι συνομιλίες, οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη, μπορεί ακόμη να καταλήξουν χωρίς συμφωνία, είπαν οι πηγές. Οι δύο πλευρές διεξάγουν από τη Δευτέρα έναν πέμπτο γύρο συνομιλιών.
Εκπρόσωποι της Volkswagen και της IG Metall αρνήθηκαν να σχολιάσουν.
Μια συμφωνία θα απέτρεπε τις εκτεταμένες απολύσεις και θα έδινε στον διευθύνοντα σύμβουλο Όλιβερ Μπλουμ το νέο ξεκίνημα που επιδιώκει για να αλλάξει την πορεία της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης. Η VW προσπαθεί να μειώσει το κόστος και την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα σε όλο το γερμανικό δίκτυο παραγωγής της, καθώς αντιμετωπίζει τη μείωση του μεριδίου αγοράς στην Κίνα και την επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
-
Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Θετικές οι προοπτικές για την οικονομία το 2025
-
ΤτΕ: Στα 70,8 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια που διαχειρίζονται οι servicers
-
Γιώργος Λιάνης για Κώστα Χαρδαβέλλα: «Ο χάρος ανακάλεσε τον πιο νέο από εμάς»