Την ώρα που η ΝΔ βλέπει στις δημοσκοπήσεις τα ποσοστά της να κατρακυλούν πέριξ του 23% (πριν ή μετά τις αναγωγές είναι μια άλλη υπόθεση) και να πιέζεται από τα σκάνδαλα του ΟΠΕΚΕΠΕ, της ανακύκλωσης και του υπ. Μετανάστευσης, στο εσωτερικό της κυβέρνησης και του κόμματος αρχίζει να επικρατεί μια εκτεταμένη ανησυχία όσον αφορά τις μελλοντικές πολιτικές εξελίξεις, καθώς αυτοδυναμία δεν πρόκειται να επιτευχθεί στις προσεχείς εκλογές και μοιραία θα ανοίξει ένας διάλογος για πρόσωπα και συνεργασίες σε όλα τα επίπεδα!

Σε αυτό το κλίμα οι προβεβλημένοι υπουργοί που έχουν πάρει θέση εκκίνησης για την διαδοχή στην κεντροδεξιά παράταξη μετρούν δυνάμεις και αφουγκράζονται το μέλλον, χωρίς να προκαλούν προς το παρόν εσωστρέφεια!

Ο υπ. Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας, που θεωρείται από τη βάση αλλά και τα στελέχη ως ο Νο1 διάδοχος του Κυριάκου Μητσοτάκη εάν και εφόσον ανοίξει η διαδικασία εκλογής νέου αρχηγού ή ακόμη και πρωθυπουργού από την Κοινοβουλευτική Ομάδα, μετά από ένα διάστημα απραξίας και συγκατάβασης αλλά και αποστασιοποίησης, φέρεται να κινητοποιείται και να επαναδραστηριοποιείται σε υπέρμετρο βαθμό, θέλοντας να δηλώσει «παρών» στις μελλοντικές εξελίξεις αλλά και να διαμορφώσει το περιβάλλον στο σύστημα!

Υπό την οπτική γωνία αυτή ο Ν. Δένδιας πραγματοποιεί ραντεβού με Καναλάρχες, Εκδότες, Μεγαλοεπιχειρηματίες, επικεφαλής εισηγμένων ομίλων, Παράγοντες, βουλευτές και Υπουργούς, ενώ παράλληλα καλλιεργεί τις σχέσεις του με τους πρώην πρωθυπουργούς με τους οποίους φέρεται να βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή στιγμή!

Παράλληλα ακούγεται ότι έχει υπάρξει και ένα modus vivendi με ανερχόμενους και προβεβλημένους υπουργούς που εντάσσονται στην πεντάδα των δελφίνων της γαλάζιας εξουσίας!

Εκείνο πάντως που έχει μεγάλη σημασία είναι ότι ο Νίκος Δένδιας ακολουθεί μια γραμμή σοβαρή αλλά χαμηλών τόνων, χωρίς κινήσεις που θα μπορούσαν να προκαλέσουν ζητήματα στο εσωτερικό της ΝΔ, ούτε να φέρουν σε δύσκολη θέση τον Κυριάκο Μητσοτάκη!

Απλά, ο υπ. Εθνικής Άμυνας, με την αστική ευγένεια και το κεντροδεξιό προφίλ, σε συνδυασμό με την αδιαπραγμάτευτη θέση του στα εθνικά θέματα, καταδεικνύει με τη στάση και τη συμπεριφορά του ότι επενδύει στην «ομαλή διαδοχή» που θα προκληθεί από τις ίδιες τις εξελίξεις, χωρίς ανούσιες εσωκομματικές αντιπαραθέσεις!

Από την άλλη πλευρά βέβαια, ο Κυρ. Μητσοτάκης με τις επιλογές του έχει καταδείξει ότι «προτιμητέος» μελλοντικός αρχηγός είναι ο Κ. Χατζηδάκης, την επιλογή του οποίου σκέφτεται σε περίπτωση ομαλής αποχώρησης και μάλιστα στη θέση του πρωθυπουργού δια μέσω Κοινοβουλευτικής Ομάδας, καθώς γνωρίζει ότι ο συμπαθής κατά τα άλλα Αντιπρόεδρος Κωστής δεν πρόκειται ποτέ να εκλεγεί με την ψήφο της βάσης και μετά από Συνέδριο!

Περί «θερμών χειραψιών»…για το λαό και για το φαίνεσθαι – Να τις ακούτε βερεσέ! Η πραγματικότητα κρύβεται στις «θερμές χειραψίες» «κάτω από το τραπέζι» – Και ο νοών νοείτο…

Επειδή η στήλη αυτή φίλες και φίλοι αναγνώστες σε αντίθεση με κάποιους άλλους που υποτιμούν την κοινή νοημοσύνη, απευθύνεται σε μυημένους και βαθείς γνώστες του παρασκηνίου και των υπόγειων διαδρομών, που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, ποιος είναι ποιος, και όχι τίποτα «ζαβά» ή «χαϊβάνια», όλα αυτά που ακούτε ή διαβάζετε για δήθεν «θερμές χειραψίες», να τις φοβάστε και να τις ακούτε …βερεσέ! Είναι για τον …λαό!

Πρώτον γιατί τις διαρρέουν και αποσκοπούν στη δημοσιότητα κάποιοι που έχουν ανάγκη να εμφανιστούν ως αρεστοί και διαχρονικής αποδοχής από την προηγούμενη κατάσταση …

Και δεύτερον διότι η ζωή έχει δείξει, ειδικά στους επίμαχους, δημοφιλείς και προβεβλημένους κλάδους της επιχειρηματικής ζωής ότι η πραγματικότητα κρύβεται στις «χειραψίες κάτω από το τραπέζι»! Και ο νοών νοείτο…

Οι παλιές «αγάπες» δεν ξεχνιούνται: Η επαναπροσέγγιση «νέου» και «παλιού» με φόντο το κέντρο της Αθήνας, τις εκλογές και την κληρονομιά του μηχανισμού του απερχόμενου πολιτικού ανδρός

Δύο προβεβλημένα πολιτικά πρόσωπα, με φόντο την πρωτεύουσα και το …κέντρο της Αθήνας, ήρθαν και πάλι κοντά, καθώς επί χρόνια είχε υπάρξει μια απόσταση μεταξύ τους για …αντικειμενικούς λόγους!

Ο νέος, προσέγγισε και πάλι τον …παλιό και απερχόμενο, προφανώς όχι γιατί του έλλειψε αλλά επειδή επιδιώκει να κληρονομήσει τον μηχανισμό του, που θα του διασφαλίσει τη μελλοντική επιτυχία στην εκλογική περιφέρεια όπου άλλος φέρεται να έχει το ευρύ προβάδισμα!

Οι δύο άντρες, συνέφαγαν πρόσφατα. Δεν ξέρω αν ήταν κάτω από τις νεραντζιές της οδού Κανάρη αλά παλαιά ή όχι! Το γεγονός είναι ένα: οι παλιές «αγάπες» δεν ξεχνιούνται…

Ποιος επώνυμος παράγοντας της αγοράς, που δεν φημίζεται για τις στυλιστικές του επιλογές, αγόρασε αντί πολλών εκατομμυρίων ευρώ 45μετρο υπερπολυτελές σκάφος που ανήκε στον οίκο μόδας Ferre;

Ποιος επώνυμος παράγοντας της αγοράς, που δεν φημίζεται για την ενδυματολογική του επιμέλεια, απέκτησε πρόσφατα αντί πολλών εκατομμυρίων ευρώ υπερπολυτελές σκάφος άνω των 40 μέτρων, το οποίο ανήκε στον πασίγνωστο οίκο μόδας Ferre;

Σημειώνεται ότι ο αείμνηστος Ιταλός σχεδιαστής Τζιανφράνκο Φερρέ που απεβίωσε το 2007 σε ηλικία 62 ετών, θεωρείται «ο αρχιτέκτονας της μόδας» και μαζί με τον Τζόρτζιο Αρμάνι και τον Τζιάνι Βερσάτσε καθιέρωσαν το Μιλάνο ως κέντρο της μόδας παγκοσμίως!

Θυμίζεται ότι παλαιότερα, πολύ σοβαρός και αξιόπιστος παράγων των επιχειρήσεων είχε αποκτήσει το σκάφος του Benetton!

Ο ισχυρός – μπον βιβέρ – παράγων του εφοπλισμού, των επιχειρήσεων και του real estate, με φόντο τα …εκτός Ελλάδος διυλιστήρια, φέρεται να ενισχύει τα μέτρα ασφαλείας του!

Μαθαίνω ότι… πολύ ισχυρός επιχειρηματικός παράγων του εφοπλισμού, των επιχειρήσεων και του real estate, μπον βιβέρ και εισηγμένος σε διεθνές χρηματιστήριο, φέρεται να ενισχύει, σε μεγάλο βαθμό, τα μέτρα ασφαλείας του!

Και μάλιστα φέρεται να απευθύνθηκε σχετικά και στον καθ’ ύλην αρμόδιο!

Κάτι που δεν είναι ούτε αφύσικο, ούτε παράλογο για πρόσωπα αυτής της εμβέλειας, με προβολή και αναγνωρισιμότητα, που ασχολείται μαζί τους ο Τύπος και με πλήθος δραστηριοτήτων εντός και εκτός Ελλάδος, που εξ ορισμού συγκρούονται με άλλα μεγάλα επιχειρηματικά κέντρα ή βρίσκονται σε αντιπαράθεση με διεθνή ανταγωνιστικά συμφέροντα!

Ποια είναι όμως η γενεσιουργός αιτία της ανασφάλειας την ώρα τούτη; Μήπως τα – εκτός Ελλάδος- διυλιστήρια;

Διαβάστε ακόμη: