Ζημιές άνω του αναμενομένου ανακοίνωσε η Uber για το α’ τρίμηνο, ενώ προέβλεψε ακαθάριστες κρατήσεις κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street για το β’ τρίμηνο, με αποτέλεσμα η μετοχή της εταιρείας μεταφορών και διανομής φαγητού να σημειώσει βουτιά άνω του 7% την Τετάρτη.

Τούτο ενδέχεται να σημαίνει ότι η ανάπτυξη της Uber θα μπορούσε να επιβραδυνθεί μετά από ένα ισχυρό 2023, κατά το οποίο κυριάρχησε στην αγορά και σημείωσε κέρδος στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το Reuters.

Η εταιρεία ανέφερε καθαρή ζημία 654 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν καθαρά κέρδη 503,1 εκατομμυρίων δολαρίων.

Έχασε επίσης τις προσδοκίες της αγοράς για τις τριμηνιαίες ακαθάριστες κρατήσεις, μια βασική μέτρηση που δείχνει τη συνολική αξία των συναλλαγών στην πλατφόρμα.

Ο CFO, Prashanth Mahendra-Rajah απέδωσε τα αρνητικά αποτελέσματα στην πιο ήπια ζήτηση στη Λατινική Αμερική και στον αντίκτυπο από ορισμένες άδειες εργαζομένων που μεταφέρθηκαν στο α’ τρίμηνο.

Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι αναμένει κρατήσεις για το β’ τρίμηνο, οι οποίες θα αποφέρουν 38,75 δισεκατομμύρια δολάρια έως 40,25 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτω από τις εκτιμήσεις των 40,04 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, οι ακαθάριστες κρατήσεις ανήλθαν στα 37,65 δισεκατομμύρια δολάρια, κοντά στην εκτίμηση για 37,92 δισεκατομύρια δολάρια.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 15% στα 10,13 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας οριακά την εκτίμηση των 10,11 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Uber δραστηριοποιείται σε περίπου 70 χώρες.

Είχε μερίδιο 72% στην αγορά των ΗΠΑ το τρίμηνο του Μαρτίου, από 68% πριν από δύο χρόνια, σύμφωνα με το YipitData.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει αμφισβητηθεί από πολλές χώρες παγκοσμίως για τον τρόπο που προσεγγίζει τις εργασιακές της σχέσεις, ενώ φημίζεται για τις δικαστικές διαμάχες που συνεχίζουν, καθώς ενώ κάνει το πρώτο βήμα να αναγνωρίσει τα εργασιακά δικαιώματα των οδηγών και να επαναπροσδιορίσει τη λειτουργία του λεγόμενου gig economy, ήδη γίνεται μια προσπάθεια παρερμηνίας του νόμου από τη πλευρά της Uber, στο κομμάτι του “εργασιακού χρόνου”.

Διαβάστε ακόμη: