Ο οίκος μόδας, που ήταν στο πλευρό του Τζόνι Ντεπ κατά τη διάρκεια της νομικής διαμάχης του με την πρώην σύζυγό του, Άμπερ Χερντ, ενισχύει τους δεσμούς με τον ηθοποιό.
Η τριετής συμφωνία που υπέγραψαν οι δύο πλευρές ξεπερνά τα 20 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Variety. Κάτι που σημαίνει πως το deal του Τζόνι Ντεπ ξεπερνά εκείνο που είχε υπογράψει ο Ρόμπερτ Πάτινσον για να είναι το πρόσωπο του Dior Homme, έναντι 12 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά και τη συμφωνία του Μπραντ Πιτ για να προωθήσει το Chanel No. 5, που του απέφερε 7 εκατομμύρια δολάρια.
Οι περισσότερες συμφωνίες διάσημων για αρώματα ανέρχονται σε 2-4 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, αναφέρει πηγή του Variety από τη συγκεκριμένη βιομηχανία. Όπως εκείνη που έκανε ο Κρις Πάιν με τον Armani, πριν από τρία χρόνια, έναντι 4 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.
Ο Τζόνι Ντεπ είναι από το 2015 το πρόσωπο του Dior Sauvage και έχει πρωταγωνιστήσει στη διαφήμιση για το άρωμα. Ο οίκος μόδας βρέθηκε αντιμέτωπος με πιέσεις για να διακόψει τη συνεργασία του με τον ηθοποιό το 2020, μετά την ήττα του σε βρετανικό δικαστήριο, στην αγωγή εναντίον της Sun που τον παρουσίαζε ως άνδρα που χτυπούσε την σύζυγό του, Άμπερ Χερντ. Όμως, σημειώνει το Variety, η εικόνα του ηθοποιού- και κατά συνέπεια η εμπορική αξία του- βελτιώθηκε δραματικά, μετά τη νίκη του στην περσινή δίκη που έγινε στη Βιρτζίνια.
Η τεράστια συμφωνία του με τον Dior θα μπορούσε να ανοίξει τον δρόμο για την επιστροφή του Τζόνι Ντεπ στις ταινίες μεγάλων στούντιο, που ήταν διστακτικά να συνεργαστούν μαζί του πριν από την απόφαση του δικαστηρίου της Βιρτζίνια, σημειώνει το Variety.