Κάτι τέτοιες ημέρες είναι που φουντώνουν οι συζητήσεις για την απόσπαση προσοχής των οδηγών.
Και ιδιαίτερα όταν η απόσπαση αυτή, οφείλεται στις εμφανίσεις μίας πανέμορφης λατίνας όπως είναι η Τζένιφερ Λοπέζ.
Η παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια γνωστής εταιρείας εσωρούχων, με βασική πρωταγωνίστρια την 54χρονη τραγουδίστρια και ηθοποιό, έκανε την εμφάνισή της και στους Ελληνικούς δρόμους.
Το καλλίγραμμο κορμί της φιγουράρει μεταξύ άλλων πάνω σε λεωφορεία, τρόλεϊ και στάσεις των λεωφορείων, τόσο στην Αττική όσο και στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας.
Αναμφίβολα, η απόσπαση της προσοχής των οδηγών είναι δεδομένη, με τις κουβέντες κατά πόσο αυτό επηρεάζει την οδική ασφάλεια να φουντώνουν. Βέβαια στους απίστευτα μποτιλιαρισμένους δρόμους της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, για κάποιους οι διαφημίσεις αυτές φαντάζουν όαση!
Μας θύμισε τη βαβούρα που είχε γίνει πριν 8 χρόνια στο Μιλάνο με μία παρόμοια υπόθεση, πάλι με διαφήμιση εσωρούχων.
Σε αυτή πρωταγωνιστούσε το μοντέλο από την Αργεντινή, Μπελέν Ροντρίγκεζ. Η σέξι πόζα της και τα καυτά εσώρουχα που φορούσε αποσπούσαν την προσοχή κάποιων οδηγών, με αποτέλεσμα η τοπική αστυνομία να αποφασίσει την απόσυρση της διαφήμισης. Βέβαια εκείνη η διαφήμιση είχε τοποθετηθεί ψηλά και όχι στο ύψος του βλέμματος του οδηγού, όπως ορίζει ο νόμος.
«Διαπιστώσαμε πως πολλοί οδηγοί φτάνοντας στη διασταύρωση του κόρσο Μπουένος Άιρες και της οδού Παλάτζι, στο Μιλάνο, αντί να συγκεντρώνονται στην οδήγηση, ύψωναν το βλέμμα τους στη διπλή αφίσα. Ζητήσαμε από την εταιρία που τοποθέτησε τη διαφήμιση να την αλλάξει με άλλη, λιγότερο ελκυστική στους οδηγούς», είχε δηλώσει τότε ο επικεφαλής της τροχαίας, Νταμιάνο Τζαμπινέτι.
Όπως και να έχει, η Τζένιφερ Λόπεζ είναι μία από τις εκατοντάδες καθημερινές αιτίες πιθανής απόσπασης του Ελληνα οδηγού…