Σε επίπεδα πάνω από τα 3 εκατομμύρια θα κλείσει φέτος στην Ελλάδα η TUI, σε συνέχεια μίας ακόμη θετικής τουριστικής σεζόν στους ελληνικούς προορισμούς.

Ο αριθμός είναι αυξημένος σε σύγκριση με πέρυσι, οπότε το αντίστοιχο νούμερο ήταν κάτω των 3 εκατομμυρίων, για τον μεγαλύτερο ταξιδιωτικό οργανισμό της Ευρώπης με κεντρικά γραφεία στη Γερμανία και σημαντικά μερίδια σε όλες τις βασικές αγορές για τον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας.

«Το 2024 εξελίχθηκε σε μία καλή χρονιά για την Ελλάδα, έναν αυθεντικό προορισμό με πολλές εναλλακτικές επιλογές», όπως ανέφερε χθές ο κ. Τόμας Έλερμπεκ, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του TUI Care Foundation, στο περιθώριο της παρουσίασης του νέου προγράμματος «TUI FutureShapers Greece», σε συνεργασία με τη Wise Greece.

Η πρωτοβουλία προωθεί τη βιώσιμη ανάπτυξη και την καινοτομία σε βασικούς τομείς της Ελλάδας όπως ο τουρισμός, η φιλοξενία και η διατροφή, αντιμετωπίζοντας τις ανάγκες νέων επιχειρηματιών και μικρών επιχειρήσεων.

Σχολιάζοντας τις πρώτες ενδείξεις για την επόμενη χρονιά ο ίδιος αναφέρθηκε σε προκλήσεις (σ.σ. συμπεριλαμβανομένων και των πιέσεων στα εισοδήματα των Ευρωπαίων) στο πολιτικο- οικονομικό περιβάλλον γενικότερα στην Ευρώπη, οι οποίες μπορεί να επηρεάσουν τις επιμέρους αγορές.

Ούτως ή άλλως και φέτος, παρά τις αφίξεις που πλέον παραπέμπουν σε νούμερα προ πανδημίας, τα περιθώρια κέρδους είναι σαφώς πιο πιεσμένα.

Σε σχέση ειδικά με την ελληνική αγορά και το μεγάλο ζητούμενο της επιμήκυνσης της σεζόν, αυτή είναι συνδεδεμένη με τις τοπικές κοινωνίες και φυσικά και τις κατάλληλες υποδομές σε όλα τα πεδία, είτε αυτές αφορούν τις αεροπορικές συνδέσεις, είτε τα ανοικτά ξενοδοχεία και εστιατόρια κ.α. που θα πρέπει να παρατείνουν τη λειτουργία τους, σε πρώτη φάση στα δύο άκρα της σεζόν.

Οσον αφορά την κρουαζιέρα όπου επίσης ο όμιλος έχει σημαντικό μερίδιο και το νέο τέλος που έχει ανακοινωθεί από το οικονομικό επιτελείο για την επόμενη χρονιά, ο κ. Ελερμπεκ σχολίασε ότι θα πρέπει να υπάρχει ένας προγραμματισμός, ξεκάθαρος από νωρίς με πιο μακροπρόθεσμο ορίζοντα, με το επιπλέον δεδομένο ότι οι εταιρείες κρουαζιέρας κάνουν τον προγραμματισμό τους σε ορίζοντα διετίας.

«Επομένως οι αλλαγές στο υφιστάμενο πλαίσιο δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμες γι’ αυτό και καλό είναι να έχει προηγηθεί συζήτηση με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Το ταξιδιωτικό κοινό έχει προϋπολογίσει συγκεκριμένες δαπάνες, χωρίς να διαχωρίζει αν αυτές θα πάνε σε φόρους ή για αγορές».

Διαβάστε ακόμη: