Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης προχωρά σε 24άωρη απεργία την 30ή Μαΐου, καθώς δεν έχουν τηρηθεί οι δεσμεύσεις του ΟΣΕ για τα ζητήματα επικοινωνίας, στη γραμμή της Ειδομένης.
Το σωματείο απορρίπτει την αύξηση της ταχύτητας στα 140 χιλιόμετρα σε μη τηλεδιοικούμενα τμήματα του δικτύου, ενώ, θα ορίσει εμπειρογνώμονα ώστε να εκπονήσει μελέτη για τις μέγιστες ταχύτητες στο ελληνικό δίκτυο, λαμβάνοντας υπόψη τη σημερινή κατάσταση.
Χθες (15/05), πρώτη ημέρα επανεκκίνησης του προαστιακού Λάρισας – Θεσσαλονίκης, δόθηκε εντολή από τον ΟΣΕ σε συρμό του προαστιακού να κινηθεί σε μονή γραμμή ανάμεσα σε Λάρισα και Πλατύ (130 χιλιόμετρα απόσταση), δηλαδή και στο σημείο που συνέβη το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών και χωρίς να λειτουργούν φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση.
Σύμφωνα με την ΠΕΠΕ, επειδή η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου και με τη μέγιστη ασφάλεια είναι το ζητούμενο, αυτή πρέπει να γίνει με όρους ουσίας και όχι επικοινωνίας. «Οι λαμβάνοντες τις αποφάσεις αυτές οφείλουν να γνωρίζουν ότι οι μηχανοδηγοί δεν θα λάβουν υπόψη τους, καμία οδηγία που θέτει σε κίνδυνο την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων».
Το σωματείο θα συμμετέχει σε συναντήσεις της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Μηχανοδηγών (ΑLE) στις Βρυξέλλες στις αρχές Ιουνίου, τονίζοντας τα προβλήματα του ελληνικού Σιδηροδρόμου στις αρχές της Κοινότητας. Τις επόμενες ημέρες, θα έχει και συνάντηση με τη διοίκηση της Hellenic Train, για θέματα που άπτονται των προγραμμάτων εργασίας και έχει ζητηθεί να επιλυθούν το συντομότερο δυνατόν.
Διαβάστε ακόμη: