Όπως το Radar.gr και η εφημερίδα «Αξία» αποκάλυψαν, στο Υπ. Υποδομών επικρατεί η πεποίθηση ότι στη σύμβαση της Αττικής οδού μεταξύ δημοσίου και εργολάβων για τη διαχείριση της, οι συμβατικές υποχρεώσεις έχουν εξαντληθεί, και κατά συνέπεια ο οδικός άξονας θα πρέπει να επιστραφεί στο Κράτος νωρίτερα επειδή οι παραχωρησιούχοι πήραν το σύνολο των κεφαλαίων που τους αναλογούσαν, χωρίς να προσμετρηθεί η λειτουργία και συντήρηση όπου τα κόστη που χρεώνονται είναι αφύσικα και τουλάχιστον υπερβολικά!

Στο Υπ. Υποδομών περιμένουν και τυπικά το πόρισμα της Hill international, του συμβούλου δηλαδή που προσελήφθη για τη δουλειά αυτή, ούτως ώστε να διαπιστωθεί εάν πράγματι το έργο πρέπει να επιστρέψει στο δημόσιο νωρίτερα επί το φθινόπωρο του 2024 και παράλληλα να τρέξει με ταχύτητα ο νέος διαγωνισμός.

Οι πληροφορίες λένε πως σχεδιασμός του Υπ. Υποδομών είναι ο διαγωνισμός για το νέο διάστημα παραχώρησης της Αττικής οδού να τρέξει μέσα στο 2022, είτε αφορά για το διάστημα παραχώρησης από το φθινόπωρο του 2024 και μετά, είτε για ένα χρόνο νωρίτερα εάν επιβεβαιωθούν στην πράξη τα πρώτα συμπεράσματα από την έρευνα της Hill International.

Την ίδια ώρα όπως το Radar.gr έχει αποκαλύψει, προχωρούν με ταχείς ρυθμούς οι διαδικασίες για τις 3 επεκτάσεις της Αττικής οδού που κατ’ αρχήν έχουν εγκριθεί, τόσο για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την Εθνική οδό, ως δημόσιο έργο με τον διαγωνισμό να βγαίνει εντός του 2021!

Όσο και για την επέκταση προς το λιμάνι της Ραφήνας αλλά και την σύνδεση της Κατεχάκη με την Βουλιαγμένης και το Ελληνικό δια μέσω της επέκτασης της περιφερειακής Υμηττού και τη διάνοιξη τουλάχιστον δυο σηράγγων, δυο έργα που βρίσκονται την ώρα τούτη στο στάδιο της ωρίμανσης!