Το Toyota C-HR κατακτά ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο, φτάνοντας το 1 εκατομμύριο πωλήσεις στην Ευρώπη. Το C-HR, το οποίο λανσαρίστηκε το 2016, αποτελεί ένα σημαντικό μοντέλο για την Toyota, προσεγγίζοντας ένα νέο κοινό που εκτιμά το στυλ, χάρη στην φουτουριστική σχεδίασή του και την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής του.

Στη δεύτερη γενιά του, το C-HR σημειώνει σταθερά εξαιρετικές πωλήσεις και παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Toyota, ενώ έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων των plug-in υβριδικών μοντέλων της εταιρείας κατά 93% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Επιπλέον, το C-HR δεύτερης γενιάς επωφελείται από το γεγονός ότι έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί επί ευρωπαϊκού εδάφους, όπου και παράγεται. Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρείας στο Τεχνικό Κέντρο στο Zaventem, κοντά στις Βρυξέλλες, αξιοποιούν όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες της ιαπωνικής φίρμας.

Η σχεδίαση του C-HR εξ αρχής ήταν το δυνατό του σημείο, με την δεύτερη γενιά να δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στο τολμηρό στυλ. Παραμένοντας πιστό στο όραμα ενός «concept car που είναι φτιαγμένο για το δρόμο», το νέο C-HR προσφέρει premium χαρακτηριστικά και δημιουργεί μία εξατομικευμένη και οδηγοκεντρική εμπειρία για τον χρήστη.

Η γκάμα του νέου C-HR εισάγει για πρώτη φορά μία έκδοση PHEV, με ηλεκτρική αυτονομία έως 66 χιλιόμετρα (WLTP), ενώ εντός πόλης αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα. Μάλιστα, οι μπαταρίες της έκδοσης PHEV παράγονται στην Ευρώπη στο εργοστάσιο της Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) στη Sakarya, το οποίο φέτος γιορτάζει τα 30 χρόνια λειτουργίας του.

Toyota C-HR: Ένα εκατομμύριο πωλήσεις στην Ευρώπη από το 2016

Οι διαθέσιμες εκδόσεις του Toyota C-HR

Το C-HR Hybrid 140 εφοδιάζεται με κινητήρα 1,8 λίτρων, απόδοσης 140 ίππων, ενώ η έκδοση Hybrid 200 συνδυάζει ισχύ και αποδοτικότητα χάρη στον 2λιτρο κινητήρα που αποδίδει ισχύ 197 ίππων και 190 Nm ροπής. Σε ότι αφορά το C-HR Hybrid 200 AWD-i, προσφέρει την σιγουριά της τετρακίνησης, σε συνδυασμό με αυξημένη ισχύ και ροπή.

Να σημειωθεί ότι η εξαιρετική αεροδυναμική του C-HR εξασφαλίζει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,318, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο της Toyota σε παγκόσμιο επίπεδο, οι εκδόσεις Plug-in Hybrid 220 και GR Sport ενσωματώνουν την τεχνολογία Frequency Sensitive Control (FSC) της ZF, που βελτιώνει τον χειρισμό και την οδηγική άνεση.

Τέλος, το νέο Toyota C-HR μειώνει περαιτέρω τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του με την εισαγωγή νέων ανακυκλωμένων υλικών, καθώς και προηγμένων τεχνολογιών που μειώνουν το βάρος του οχήματος και τις εκπομπές CO2 κατά την παραγωγή.

Διαβάστε επίσης: