Το Aygo θα αποκτήσει νέα γενιά, με τους Ιάπωνες να βρίσκουν τη λύση ώστε να κρατήσουν το κόστος σε χαμηλά επίπεδα, όμως αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο απ’ όλα είναι ότι δεν θα έχει ούτε έναν κινητήρα με οποιουδήποτε είδους ηλεκτροκίνηση.

Πραγματικά είναι δύσκολο να θυμηθούμε πότε ήταν η τελευταία φορά που ανακοινώθηκε νέο μοντέλο, με τους κινητήρες να μην είναι ούτε ήπια υβριδικοί. Βέβαια πρόκειται για ένα πραγματικά μικρό αυτοκίνητο πόλης, οπότε το βάρος είναι μικρότερο. Έτσι, η κατανάλωση και οι ρύποι παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, ακόμα και χωρίς τη βοήθεια της ηλεκτροκίνησης.

Όπως αναφέραμε, οι άνθρωποι της Toyota βρήκαν τον τρόπο να κρατήσουν χαμηλά το κόστος. Το κόστος είναι το βασικό πρόβλημα με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Από τη μία πρέπει να τηρούνται κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις. Να είναι ασφαλή, να έχουν τεχνολογίες που συναντάμε και σε μεγαλύτερα μοντέλα, καθώς και να συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές ρύπων. Από την άλλη, πρέπει η τιμή τους να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, όμως όλα τα παραπάνω κοστίζουν.

Η κύρια λύση στην οποία κατέφυγε η Toyota ώστε να συνεχίσει να προσφέρει το Aygo, ήταν η χρήση της ίδιας πλατφόρμας με το Yaris, εκείνης με το όνομα GA-B, απλά σε μία εκδοχή της με πιο μικρές διαστάσεις.

Η συγγένεια με το Yaris θα φαίνεται και από κάποιες σχεδιαστικές επιλογές, όπως τα μεγαλύτερα πίσω φτερά και η πιο μεγάλη γρίλια μπροστά, όμως το Aygo θα διατηρήσει και κάποια στοιχεία που το ξεχωρίζουν, όπως η υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή, τα ψηλά τοποθετημένα πίσω φώτα και οι τροχοί που βρίσκονται στα άκρα του αμαξώματος.

Ακόμα, αναφορές κάνουν λόγο ότι το Aygo θα έχει ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος και κάποιου είδους bodykit, παραπέμποντας κατά κάποιο τρόπο σε crossover μοντέλα, ακολουθώντας το κλίμα της εποχής, αλλά τοποθετώντας το στη δική του κατηγορία.

Ο κινητήρας 1.0 λίτρου που γνωρίζουμε από το Yaris αναμένεται να έχει κυρίαρχο ρόλο στο νέο Aygo, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο CVT.

Φυσικά από το Yaris δεν περιμένουμε να μεταφερθεί και η τετρακίνηση στο Aygo, παρά το γεγονός ότι η πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο.

Η Toyota πουλάει υβριδικά μοντέλα σε πολύ μεγάλα ποσοστά, οπότε ο μέσος όρος των ρύπων που έχει ο στόλος της παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Αυτό είναι που της επιτρέπει να συνεχίσει τη διάθεση ενός μοντέλου όπως το Aygo και μάλιστα αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Χαρακτηριστικό της δυσκολίας του να έχει κάποιος κατασκευαστής ένα αυτοκίνητο πόλης αυτής της κατηγορίας στις τάξεις του, είναι το γεγονός ότι έχουν μειωθεί σημαντικά οι προτάσεις. Ακόμα και τα Citroen C1 και Peugeot 108, μοντέλα τα οποία σε μηχανικό επίπεδο είναι ολόιδια με το σημερινό Aygo, δεν θα συνεχίσουν να παράγονται.

Αυτό που έμεινε πλέον είναι να δούμε πώς θα είναι εμφανισιακά η νέα γενιά του μοντέλου.

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.