Μπορεί η εφετινή τουριστική χρονιά να είχε μικρότερο αριθμό τουριστών σε σχέση με το 2019, είχε όμως μεγαλύτερα έσοδα.
Και από τα πρώτα στοιχεία των προκρατήσεων, φαίνεται ότι το 2023 θα είναι επίσης μία πολύ καλή χρονιά για τον τουρισμό μας, συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό στη διατήρηση της ανάπτυξης σε υψηλά επίπεδα.
Μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι βρίσκονται ήδη, ως γνωστόν, στη χώρα μας, αγοράζοντας μεγάλες ή μικρότερες μονάδες ή αναμορφώνοντας κτίρια που είχαν άλλη χρήση, αλλά βρίσκονται σε ενδιαφέροντα σημεία.
Αυτό που δεν ήξερα, είναι ότι τουλάχιστον δύο ξένοι όμιλοι που επενδύουν ήδη σε τουριστικά καταλύματα στη χώρα μας, έχουν οργανώσει ένα πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών, οι οποίοι δουλεύουν με προδιαγραφές που τους έχουν δοθεί, οργώνουν κυριολεκτικά την επικράτεια και βρίσκουν ακίνητα που μπορεί να ενδιαφέρουν τον εργοδότη τους.
Μιλάμε κυριολεκτικά για…στρατιά συνεργατών, που τσεκάρουν κάθε γειτονιά στις μεγάλες πόλεις και κάθε γωνιά σε παραθεριστικούς τόπους είτε σε νησιά είτε σε ορεινές περιοχές!
Από τη μία πλευρά είναι θετικό ότι υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον, που καταλήγει σε αξιοποίηση μάλλον αδρανών ακινήτων, κτιρίων ή εκτάσεων, αλλά από την άλλη, πάμε σε καταστάσεις που είναι άγνωστο που θα οδηγήσουν μελλοντικά.
Διαβάστε ακόμη:
- Αν ο 21ος αιώνας είναι τράπουλα, ο Elon Musk είναι το Τζόκερ…
- Τι ψώνισαν οι καταναλωτές στην Ελλάδα την περυσινή Black Friday
- 2022: Πανάκριβα τα στολίδια- Πόσο θα κοστίσει το δέντρο
- Το κολαστήριο…του Twitter-Oι 15 πρώτες μέρες του Ίλον Μασκ
- Ποιοι εργαζόμενοι κερδίζουν τα περισσότερα και ποιοι τα λιγότερα στην Ελλάδα