Στην τελευταία έκθεση της UNCTAD «Review of Maritime Transport 2023», αναφέρεται ότι οι Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν 4.936 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 393.033.425 dwt, που αντιπροσωπεύουν το 17,4% του παγκόσμιου στόλου σε όρους χωρητικότητας.
Η Κίνα, σύμφωνα με την ίδια έκθεση, ακολουθεί στην δεύτερη θέση με 8.839 πλοία χωρητικότητας 301.997.355 dwt. Συνεπώς, το χάσμα μεταξύ Ελλάδας και Κίνας παραμένει χαοτικό, μεγαλύτερο από 90 εκατ. dwt.
Την πρώτη δεκάδα χωρών συμπληρώνουν, η Ιαπωνία (10,5%), η Σιγκαπούρη (6,2%), το Χονγκ Κονγκ (5,2%), η Νότιος Κορέα (4,3%), η Γερμανία (3,4%), η Ταϊβάν (2,6%), το Ηνωμένο Βασίλειο (2,6%) και η Νορβηγία (2,5%).
Ο ελληνικός και ελληνόκτητος στόλος βρίσκεται στην κορυφή και σε όρους αξίας στόλου, με ποσοστό 11,8% της αξίας του παγκόσμιου στόλου. Η Κίνα βρίσκεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 11,04% και η Ιαπωνία εκ νέου στην τρίτη με ποσοστό 10,73%.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η αξία του παγκόσμιου στόλου ανέρχεται σε 1,26 τρισ. δολάρια.
Διαβάστε ακόμη:
- OΠΕΚΑ: Την Παρασκευή η καταβολή επιδομάτων σε 1.331.668 ωφελούμενους
- Κωνσταντίνος Βασάλος: «Η πρώτη φορά που έκανα σεξ ήταν στο αμφιθέατρο του σχολείου, με μια κοπέλα μικρότερη από εμένα»
- Βαγγέλης Κακουριώτης: Θαυμάστρια τον παρενόχλησε στην πίστα – Δείτε βίντεο
- Τάσος Ξιαρχό για Νεφέλη Ορφανού: «Σε μία γυναίκα από άλλον αιώνα δεν μπορείς να της πεις τι και πώς, γιατί δεν θα αντιληφθεί»