Δυστυχώς όπως στην πράξη προκύπτει, οι μειοδοτικοί διαγωνισμοί του Υπ. Υποδομών αρχίζουν πλέον να μην έχουν κανένα νόημα και κανένα απολύτως ενδιαφέρον! Όλα είναι προβλέψιμα και αναμενόμενα!

Τελικά εκείνο που έχει σημασία (εκ του αποτελέσματος) είναι ΟΛΕΣ τις δουλειές να τις πάρουν οι ΜΕΓΑΛΟΙ, ακόμη κι όταν οι μικροί έχουν «σπάσει» και έχουν μπει σφήνα στις ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ δίνοντας εκπτώσεις υψηλότερες της …ταρίφας του 10% που κατά κύριο λόγο προσφέρει το Big5 των κατασκευών!

Βεβαίως στο Υπ. Υποδομών, οι αρμόδιες Επιτροπές διαγωνισμού έχουν ανακαλύψει το κόλπο της «μη αιτιολόγησης» της προσφοράς, οπότε με το τέχνασμα του κινδύνου μη υλοποίησης του έργου, πετάνε έξω όποιον τυχόν «μικρό» τολμήσει να δώσει προσφορά υπέρ των συμφερόντων του Ελληνικού δημοσίου και πάρει – έστω προσωρινά- τη δουλειά!

Πάμε στο Μπράλος – Άμφισσα τώρα των 285 εκατ. ευρώ!

Στο έργο Μπράλος – Άμφισσα, που είχε προσυμφωνηθεί να το πάρει η ΑΒΑΞ (δεν μας φταίνε τίποτα οι άνθρωποι, απλώς έτυχε να είναι η σειρά τους στο ροτέισον των έργων) μπήκε σφήνα η κοινοπραξία της ΤΕΚΑΛ, του διαβόητου Ψαλτάκου από τα έργα του ΟΛΠ και τα λιμενικά του Αστέρα Βουλιαγμένης, μαζί με την ΙΝΤΕΡΚΑΤ του Πανουριά της ποδοσφαιρικής ομάδας της Λαμίας και την CMC di Ravenna και αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης!

Έλα όμως που οι νταραβεριτζήδες της πιάτσας ανακάλυψαν ότι η CMC είχε στην Ιταλία μεγάλα δάνεια! Και επομένως δεν ήταν εξασφαλισμένη η δυνατότητα της να υλοποιήσει ένα τόσο μεγάλο έργο! Δεν ήταν φερέγγυα! Ενώ οι δικές μας μεγάλες τεχνικές εταιρίες δεν έχουν ούτε ευρώ δάνεια!!!

Προφανώς η Επιτροπή Διαγωνισμού του Υπ. Υποδομών μας κοροϊδεύει ψιλό γαζί! Γιατί η αλήθεια είναι ότι χάλασε το ροτέισον! Και αν η Αβαξ έχανε αυτό το έργο, έπρεπε να της δώσουν κάποιο άλλο που είχε προσδιοριστεί και συμφωνηθεί για άλλη εταιρία!!! Και πάει λέγοντας η δουλειά!

Έτσι, πέταξαν αυθαίρετα την κοινοπραξία των μικρών έξω! Επειδή ωστόσο ξέρουν τη δουλειά, κατάλαβαν στο Υπ. Υποδομών ότι θα υπάρξει προσφυγή αρχικά στην Αρχή Προδικαστικών διαφορών και εν συνέχεια στο ΣτΕ, με αποτέλεσμα το έργο των 285 εκατ. να μπλοκαριστεί και πιθανόν η απόφαση της επιτροπής διαγωνισμού να ανατραπεί! Να γίνει της …Ψυττάλειας δηλαδή! Και στην πιάτσα να τους αποκαλούν νέους Σαχίνηδες!

Έτσι, ξεκίνησαν οι υπόγειες συζητήσεις, οι διαπραγματεύσεις, το «πάρε δώσε», οι υποσχέσεις! Και στο τέλος της ημέρας οι πληροφορίες λένε πως ΤΕΚΑΛ- Ιντερκάτ – CMC di Ravenna δεν θα προχωρήσουν σε προσφυγές! Όχι για την καλή τους την καρδιά αλλά γιατί δεσμεύτηκαν να τους δώσουν είτε άλλη εργοληπτική δουλειά, είτε το πιθανότερο, μεγάλη υπεργολαβία στο Μπράλος – Άμφισσα!

Και έτσι, ούτε γάτα, ούτε ζημιά…