Οι πληροφορίες (και της στήλης) για πολύ μεγάλα κέρδη της Aegean στο εννεάμηνο, σε αντίθεση με όσα ανέμεναν κάποιοι… αναλυταράδες, επιβεβαιώθηκαν πανηγυρικά.

Ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο εννεάμηνο του 2023 στα 1,33 δισ., αυξημένος κατά 31% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 217,5 εκατ., υπερβαίνοντας κατά 79% (!) την αντίστοιχη κερδοφορία του εννεαμήνου του 2022, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους του εννεαμήνου ανήλθαν στα 170,7 εκατ., 83% (!) υψηλότερα από τα κέρδη μετά από Φόρους των 93,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Αλλά η υγεία και η δυναμική μιας εταιρείας φαίνεται και από άλλους ιδιαίτερα σημαντικούς οικονομικούς δείκτες.

Τα ταμειακά διαθέσιμα της Aegean, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν σε 755,5 εκατ. στις 30.09.2023, ενώ τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν σε 525,3 εκατ.

Προφανέστατα λοιπόν, η εταιρεία έχει μεγάλη άνεση να εξαγοράσει τα warrants ενίσχυσης που έτυχε από το Δημόσιο την περίοδο της πανδημίας, όπως συνέβη με όλες τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες με απόφαση της Κομισιόν.

Όποτε και αν ενεργοποιηθεί η εντολή του Δημοσίου.

Πέραν αυτού, όμως, τα αποτελέσματα της εταιρείας που απογειώθηκαν κυριολεκτικά, εκθέτουν και κάποιους αναλυτές, ειδικότερα έναν μεγάλης τράπεζας (διαθέσιμα όλα τα στοιχεία), που επέμεινε ότι η εταιρεία σε ετήσια βάση δε θα βγάλει κέρδη πάνω από 128 εκατ. ευρώ!

Ανθρώπινο και κατανοητό το όποιο λάθος, ακόμα και οι κακοί υπολογισμοί, αλλά κάποια πράγματα βγάζουν μάτι και…όνομα, πέραν της κακής (sic) πληροφόρησης των επενδυτών.

Ιδού, όμως και ορισμένα ακόμα στοιχεία, που επεξηγούν και αυτά με τη σειρά τους την επίτευξη αυτής της ιδιαίτερα υψηλής κερδοφορίας της εισηγμένης

Ο Όμιλος προσέφερε 15,7 εκατ. χιλιομετρικές θέσεις και μετέφερε 12,2 εκατ. επιβάτες, συνολικά 30% περισσότερους σε σχέση με την περσινή περίοδο, εκ των οποίων 7,3 εκατ. επιβάτες από/προς προορισμούς του εξωτερικού.

Η διαμόρφωση της πληρότητας στο 84%, αυξημένη κατά 5 μονάδες συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, ο εμπλουτισμός του στόλου με αεροσκάφη νέας τεχνολογίας καθώς και οι έγκαιρες προαγορές καυσίμου για μέρος των αναγκών, συνέβαλαν στην αντιστάθμιση των επιπτώσεων από τον εντεινόμενο ανταγωνισμό, τις πληθωριστικές πιέσεις και την άνοδο των επιτοκίων.

Αυτά και εις άλλα με υγεία.

Διαβάστε ακόμη: