Η BYD συστήθηκε στην ελληνική αγορά πριν μερικούς μήνες και ξεχώρισε εξ αρχής για την ποιότητα, την απόδοση, καθώς και τις ανταγωνιστικές τιμές των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της. Πλέον, εισέρχεται και στην κατηγορία των υβριδικών, χάρη στο εντυπωσιακό Seal U DMi, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασής του επί ελληνικού εδάφους.

Όπως προδίδει και το όνομά του, το plugin υβριδικό SUV έχει συγγένεια με το αμιγώς ηλεκτρικό Seal U. Ωστόσο, η προσθήκη του «DM-i» στην ονομασία του, αλλάζει τα δεδομένα, καθώς πρόκειται για συντόμευση του «Dual Motor» ή αλλιώς της υβριδικής τεχνολογίας με την υπογραφή της BYD.

Σχεδιαστικά, το Seal U DMi υιοθετεί τη νέα φιλοσοφία «Ocean Aesthetics» της BYD και ξεχωρίζει για την κομψή αισθητική του, με σαφείς ευρωπαϊκές επιρροές, ενώ στο σύγχρονο εσωτερικό του η εικόνα αγγίζει το premium, με χρήση εξαιρετικής ποιότητας υλικών κατά μήκος του ταμπλό.

Προφανώς, την παράσταση κλέβουν οι 2 οθόνες, μία 12,3 ιντσών για τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και κυρίως αυτή για το infotainment, με διαγώνιο 15,6 ιντσών. Μάλιστα, η δεύτερη διαθέτει και τον φωνητικό βοηθό (Hi BYD), ενώ έχει τη δυνατότητα περιστροφής από οριζόντια σε κάθετη θέση, όπως συνηθίζει η BYD στα μοντέλα της.

Να σημειωθεί ότι, αμφότερες είναι διαθέσιμες στον στάνταρ εξοπλισμό, ο οποίος είναι παραπάνω από πλήρης. Σε ότι αφορά τα ενδότερα του Seal U DMi, η άνεση και η ευρυχωρία κυριαρχούν για τους επιβάτες, ενώ για τις αποσκευές τα 425 λίτρα του χώρου αποσκευών (1.440 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων), κρίνονται άκρως ικανοποιητικά.

Το νέο BYD Seal U DM-i δεν αστειεύεται

Παράλληλα, το BYD Seal U DMi είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις. Η Boost συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 218 ίππους και τα 300 Nm ροπής, ενώ οι επιδόσεις είναι καλές, με το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 8,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 170 χλμ./ώρα. Μάλιστα, η μπαταρία των 18,3 kWh είναι τεχνολογίας «Blade» της BYD και φορτίζει με ισχύ έως 18 kW (DC), φτάνοντας από το 30% στο 80% σε 35 λεπτά, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 80 χιλιόμετρων.

Από την άλλη, η τετρακίνητη έκδοση Design συνδυάζει 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με turbo κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων. Η συνδυαστική απόδοση αγγίζει τους 324 ίππους και τα 550 Nm ροπής, ενώ οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Σε αυτή την περίπτωση, η μπαταρία των 18,3 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 70 χιλιομέτρων.

Το νέο BYD Seal U DM-i δεν αστειεύεται

Στον δρόμο, οδηγώντας την τετρακίνητη έκδοση Design, διαπιστώσαμε ότι το υβριδικό σύστημα αποδεικνύεται ήσυχο και ταυτόχρονα ιδιαίτερα αποδοτικό. Το BYD Seal U DMi κινείται σβέλτα και με άνεση, ενώ μας εντυπωσίασε η απόδοση του συστήματος τετρακίνησης, όταν χρειάστηκε να κινηθούμε εκτός δρόμου, καθώς δεν δημιούργησε καμία ανησυχία ότι μπορεί πχ. να «κολλήσει» στην άμμο.

Σε γενικές γραμμές, το Seal U DMi αποτελεί μία επιλογή που καλύπτει κάθε ανάγκη ή γούστο. Είναι γρήγορο και οικονομικό, άνετο, με ποιοτικό εσωτερικό και ασφαλές, καθώς διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. Στα συν του και οι τιμές με τις οποίες είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και διαμορφώνονται ως εξής:

  • BYD Seal U DM-i Boost: 38.900 ευρώ
  • BYD Seal U DM-i Design AWD: 46.500 ευρώ

Διαβάστε ακόμη: