Οι ανα τον κόσμο θαυμαστές του θρυλικού μιούζικαλ του Άντριου Λόιντ Βέμπερ «το Φάντασμα της Όπερας» αποχαιρέτησαν χθες την μακροβιότερη παράσταση του Μπρόντγουεϊ.

Μετά από 35 χρόνια και σχεδόν 14.000 παραστάσεις, το «Φάντασμα της Όπερας» σε κλίμα συγκίνησης έκανε «υπόκλιση» για τελευταία φορά την Κυριακή στο Μπρόντγουεϊ.

Σύντομα, οι αφίσες που διαφημίζουν την παράσταση με την εμβληματική μάσκα του Φαντάσματος και ένα μόνο τριαντάφυλλο θα σβηστούν από την Times Square και το Majestic Theater θα μείνει άδειο για πρώτη φορά από τότε που το «Φάντασμα» ξεκίνησε τις παραστάσεις στη Νέα Υόρκη το 1988.

Το «Φάντασμα της Όπερας», η μακροβιότερη παράσταση στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ και για πολλούς το έμβλημα των μιούζικαλ, έπεσε «θύμα» των μειωμένων κοινών και της έλλειψης εσόδων μετά και την περίοδο της πανδημίας.

Το τέλος των παραστάσεων είχε ήδη ανακοινωθεί από τον Σεπτέμβριο. Παρότι η αυλαία αναμενόταν εδώ και καιρό, η επαναφορά των θεαμάτων μετά τα lockdown δεν προσέλκυσε επαρκές κοινό, με αποτέλεσμα η παράσταση να μην καλύπτει τα εβδομαδιαία κόστη της.

Η τελευταία παράσταση, η οποία διήρκεσε από τις 17:22 έως τις 19:56 τοπική ώρα, διακόπηκε επανειλημμένα από χειροκροτήματα, όχι μόνο για τους πρωταγωνιστές, αλλά και για τα αγαπημένα σκηνικά, όπως το εμβληματικό μουσικό κουτί με την μαϊμού ή την γόνδολα που κωπηλατούσε μέσα σε μια υπόγεια λίμνη στολισμένη με καντήλια.

Μετά την τελευταία αυλαία, οι βοηθοί σκηνοθέτες που έκαναν πραγματικότητα το περίτεχνο θέαμα της παράστασης νύχτα με τη νύχτα, κλήθηκαν στη σκηνή για ένα δυνατό χειροκρότημα, ανέφεραν οι New York Times.

«Είναι απλά εκπληκτικό, πραγματικά, αυτό που συνέβη», δήλωσε μετά την τελευταία αυλαία ο συνθέτης Άντριου Λόιντ Βέμπερ, ο οποίος έγραψε την απογειωτική μουσική της παράστασης, καθώς αφιέρωσε την παράσταση στον γιο του Νίκολας, ο οποίος πέθανε πριν από τρεις εβδομάδες.

Ο Άντριου Λόιντ Βέμπερ μίλησε μαζί με τον επί χρόνια συνεργάτη του και κύριο παραγωγό της παράστασης, Κάμερον Μάκιντος. Κάλεσαν τους συντελεστές της αρχικής παραγωγής του Μπρόντγουεϊ να τους ακολουθήσουν στη σκηνή και πρόβαλαν στον πίσω τοίχο του θεάτρου φωτογραφίες των αποβιωσάντων μελών της αρχικής ομάδας, συμπεριλαμβανομένου του σκηνοθέτη, Χαλ Πρινς, καθώς και κάθε ηθοποιού που έπαιξε τους δύο πρωταγωνιστικούς ρόλους (του Φαντάσματος και της Κριστίν, της νεαρής σοπράνο που είναι η εμμονή του).

Διαβάστε περισσότερα