Η πορεία της φίρμας Three Cents στην ελληνική αγορά αναψυκτικών αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα επιτυχίας και επιχειρηματικού δαιμονίου.
Από passion project τριών φίλων, κατέληξε να εξαγοραστεί από την ίδια την Coca Cola έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ.
Οι γνωστές σε όλους μας πλέον σόδες Three Cents, με τη μινιμαλιστική τους ετικέτα και τις αυθεντικές γεύσεις φρούτων και βοτάνων, δημιουργήθηκαν αρχικά από μια ομάδα διακεκριμένων bartenders, τους Δημήτρη Νταφόπουλο, Γιώργο Μπάγκο και Γιώργο Τσιρίκο.
Όλα άρχισαν το 2014, όταν ο Γιώργος Μπάγκος εμπνεύστηκε να φτιάξει και να τυποποιήσει ένα 100% χειροποίητο αναψυκτικό από φυσικά συστατικά, μία σόδα ροζ γκρέιπφρουτ, που χρησιμοποιείται για το αγαπημένο μεξικάνικο κοκτέιλ Paloma.
Οι τρεις τους προσχώρησαν στην εταιρεία διανομής αλκοολούχων και αναψυκτικών Granikal, του επιχειρηματία Βασίλη Καλαντζή, και άρχισαν τα προσχέδια του νέου τους brand.
Το όνομα Three Cents έχει τις ρίζες του στην περίοδο του κραχ στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου στα περισσότερα μπαρ και αναψυκτήρια, η απλή, προσιτή σόδα κόστιζε 2 cents, ενώ για μόλις 1 cent παραπάνω, ενισχυόταν με σιρόπια διάφορων γεύσεων.
Αφού έλυσαν προβλήματα όπως η σύνθεση των αναψυκτικών τους, οι γεύσεις με τις οποίες θα λάνσαραν, και η εμφιάλωση και διανομή, βγήκαν με το προαναφερθέν όνομα στην ελληνική αγορά τον Δεκέμβριο του 2014.
Απανωτές επιτυχίες
Από νωρίς, οι πωλήσεις τους ξεπερνούν τις προσδοκίες, και έκτοτε αρχίζουν να καταλαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά. Μέχρι το 2017, έχουν παράξει περίπου 5,5 εκατομμύρια φιάλες.
Παράλληλα, εξάγουν πάνω από το μισό της παραγωγής σε 23 χώρες της Ευρώπης, μία αγορά με σημαντικά κενά στη διάθεση «αρτιζανάλ» αναψυκτικών. Δεν πάνε πίσω όμως και στην ποιότητα, καθώς τακτικά περιλαμβάνονται στη λίστα του Drinks International με τα καλύτερα μη αλκοολούχα αναψυκτικά.
Και φυσικά το απόγειο της επιτυχίας ήρθε τον Αύγουστο του 2022. Η επικράτηση της Three Cents στην εγχώρια αλλά και την ξένη αγορά, τράβηξε την προσοχή της Coca Cola, η οποία, μέσω της θυγατρικής CC Beverages Holdings II, εξαγόρασε το 100% της εταιρείας έναντι 45,9 εκατομμυρίων ευρώ, τοις μετρητοίς μάλιστα.
Σήμερα οι ασυναγώνιστες γεύσεις των Three Cents, όπως η πικάντικη τζιτζιμπίρα, τα διάφορα εσπεριδοειδή, η «γιαγιαδίστικη» βυσσινάδα, και φυσικά η «μητέρα» όλων, το ροζ γκρέιπφρουτ, διανέμονται και απολαμβάνονται σε 34 χώρες.
Διαβάστε ακόμη:
- Eurovision 2024: Τα χασμουρητά της Μαρίνας Σάττι και η απάντηση της ΕΡΤ
- Όλο το σόι της Νταϊάνα στο πλευρό του Χάρι -Ανοίγουν «πόλεμο» με το Παλάτι
- Ποσειδώνας Γιαννόπουλος για Ζερόμ Καλούτα: Mη μας πουλάει και εξυπνάδα
- Σιτάρι: Αδειάζουν οι αποθήκες – Εντείνονται οι ανησυχίες για μια επισιτιστική κρίση