Στις μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ, τον πληθωρισμό και το νέο παραγωγικό μοντέλο που παρουσιάστηκε χθες από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, αναφέρθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος.
Όπως σημείωσε στον ΣΚΑΪ «πέρσι τέτοιο καιρό ο πληθωρισμός στα τρόφιμα ήταν 10,4%, ενώ αυτήν τη στιγμή βρίσκεται στο 3% και αν δεν είχαμε το λάδι 60% πάνω από πέρσι, θα βρισκόταν στο 1%».
«Προφανώς το καλοκαίρι υπήρξαν προϊόντα που μειώθηκαν οι τιμές, υπήρξαν όμως και προϊόντα που αυξήθηκαν οι τιμές γιατί αυξήθηκε η ζήτηση, όπως είναι για παράδειγμα τα ψάρια. Έχουμε ένα τρίπτυχο που παλεύουμε.
Πρώτον, ζητάμε από τους επιχειρηματίες υπευθυνότητα και είναι καλό αυτό που κάνουν με τα 120 προϊόντα, μετά δεύτερη η πολιτεία που κάνει ελέγχους και τέλος εμείς οι πολίτες που πρέπει να αγοράζουμε από εκεί που μας συμφέρει» πρόσθεσε ο κ. Θεοδωρικάκος.
Μιλώντας για το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας, ο κ. Θεοδωρικάκος είπε ότι στόχος είναι η μείωση του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου:
«Αν αυτό το έλλειμμα πέσει και άρα οι εισαγωγές δεν κυριαρχούν έναντι των εξαγωγών, τότε θα μπορούμε να μειώσουμε περισσότερο τους φόρους και άρα να αυξηθούν τα εισοδήματα και η ποιότητα ζωής των πολιτών».
Στη συνέχεια, συγκεκριμενοποιώντας τις αναφορές του, ο υπουργός Ανάπτυξης υπογράμμισε ότι «ρίχνουμε 3 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στην επόμενη τριετία κυρίως σε βιομηχανικές επενδύσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, με μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε όσες υπερβαίνουν τα 10 εκατομμύρια ευρώ και στις παραμεθόριες περιοχές».
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στο χρονοδιάγραμμα που παρουσιάστηκε τη Δευτέρα, αρχής γενομένης από τον Φεβρουάριο του 2025, προαναγγέλλοντας και νέο γύρο χτυπήματος της γραφειοκρατίας μέσω ψηφιοποίησης και μεταρρυθμίσεων από κοινού με το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Διαβάστε ακόμη:
- Γιάννης Ζουγανέλης: Η ζημιά από τη φωτιά στο σπίτι μου είναι πάνω από 1 εκατ. ευρώ
- Υπερσυνταγογράφηση: Πόσοι γιατροί έχουν πιαστεί – Ποια φάρμακα γράφουν
- Τέλη κυκλοφορίας 2025: Οι δύο βασικές αλλαγές για τους ιδιοκτήτες οχημάτων
- Hilton: Σκληρή μάχη με την Marriott για την πρώτη θέση – Τα μεγάλα brands και η Ελλάδα σε αριθμούς