Ένας από τους εκτελεστικούς διευθυντές του Netflix, ο Ελληνοαμερικανός Τεντ Σαράντος, ανακοίνωση αύξηση στις δαπάνες της πλατφόρμας το 2024 για τη δημιουργία περιεχομένου.

Συγκεκριμένα, το νέο έτος αναμένεται να δαπανηθούν 17 δισ. δολάρια για νέα και πρωτοποριακά προγράμματα από το Netflix. Πρόκειται για αύξηση 30% από τα 13 δισ. δολάρια που ξοδεύτηκαν το 2023.

Μιλώντας στο Παγκόσμιο Συνέδριο Μέσων και Επικοινωνιών της UBS στις 4 Δεκεμβρίου στη Νέα Υόρκη, ο Σαράντος είπε ότι η εταιρεία στοχεύει στην αγορά προγραμμάτων χωρίς σεναρίων, προγράμματα σε γλώσσες πλην αγγλικών, αλλά και σε ταινίες κινουμένων σχεδίων.

Στην τελευταία τριμηνιαία έκθεση κερδών του Netflix, ο Σαράντος μίλησε για την επιτυχία των κινουμένων σχεδίων και των ταινιών στην πλατφόρμα ροής, λέγοντας ότι υπάρχει ανεκπλήρωτη ζήτηση για το είδος.

Ο Σαράντος σημείωσε ότι το Netflix διανύει τον τέταρτο χρόνο δημιουργίας περιεχομένου χωρίς σενάριο και ότι η επόμενη φάση θα είναι το τοπικό γλωσσικό περιεχόμενο χωρίς σενάριο, όπως το ντοκιμαντέρ του Μπέκαμ για τον Ντέιβιντ και τη Βικτόρια Μπέκαμ, το οποίο έχει κερδίσει την υψηλότερη βαθμολογία θεατών στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος από όλες τις εκπομπές του Netflix.

Η νέα της σειρά reality, South Korea’s Physical 100, έχει επίσης αποδείξει το ενδιαφέρον του κοινού για αυτό το είδος περιεχομένου, σύμφωνα με τον Σαράντος.

Διαβάστε ακόμη: