Όπως και πολλοί άλλοι διάσημοι οίκοι μόδας παγκοσμίως, έτσι και η Gucci εκμεταλλεύτηκε την βιομηχανία των sneakers, η αξία της οποίας ανέρχεται σε πολλά δισεκατομύρια δολάρια, κυκλοφορώντας μοντέλα με το λογότυπο της, ο σχεδιασμός των οποίων δεν ήταν κάτι καινούργιο, η αξία τους ωστόσο ήταν πολύ μεγαλύτερη.
Πρόσφατα ο ιταλικός οίκος υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Alessandro Michele αποφάσισε να κάνει την διαφορα και να κυκλοφορήσει sneakers που κοστίζουν μόλις 10 ευρώ, ωστόσο υπάρχει μια παγίδα, καθώς αν και μπορεί ο οποιοσδήποτε να τα αποκτήσει, δεν θα μπορέσει ποτέ να τα φορέσει.
Ο πολυτελής οίκος μόδας, ο οποίος ήδη έχει “βυθιστεί” στον κόσμο των ψηφιακών υποδημάτων, λάνσαρε μια σειρά από εικονικά αθλητικά παπούτσια χρησιμοποιώντας την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να τα φορέσεις στην πραγματική ζωή, αλλά στην ψηφιακή, και μπορείς να τα αγοράσεις μέσω της εφαρμογής του οίκου.
Για να το επιτύχει αυτό, η Gucci συνεργάστηκε για άλλη μια φορά με την fashion-tech εταιρεία με έδρα της Λευκορωσία, Wanna, η οποία είναι γνωστή για τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ψηφιακά. Η Wanna δεν είναι άγνωστη στον κόσμο της μόδας και της τεχνολογίας, καθώς και έχει συνεργαστεί και με άλλες μάρκες όπως οι Reebok, Puma και Snapchat.
Προηγουμένως, οι Gucci και Wanna είχαν επιτρέψει στους χρήστες να δοκιμάσουν εικονικές εκδόσεις υπαρχόντων αθλητικών παπουτσιών για να αποφασίσουν εάν θέλουν να τα αγοράσουν. Τώρα τα sneakers είναι μόνο εικονικά, που σημαίνει οι χρήστες δεν μπορούν να τα αγοράσουν για να τα φορέσουν στην πραγματική ζωή.
LIFESTYLE
Τα νέα sneakers της Gucci κοστίζουν 10 ευρώ
Πρόσφατα ο ιταλικός οίκος υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Alessandro Michele αποφάσισε να κάνει την διαφορα και να κυκλοφορήσει sneakers που κοστίζουν μόλις 10 ευρώ,