To έχουμε ξαναδεί το έργο, αλλά όχι τόσο προηγμένο. Η McDonald’s Ιαπωνίας έχει δημιουργήσει διαφημίσεις κινουμένων σχεδίων στο παρελθόν, αυτήν τη φορά, όμως, τώρα αποφάσισε να συμβαδίσει με την εποχή και να εκμεταλλευθεί την τεχνητή νοημοσύνη. Ο fast-food κολοσσός παρουσίασε πρόσφατα την πρώτη του διαφήμιση που δημιουργήθηκε μέσω AI και πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πιασάρικο σποτ που αναδεικνύει ένα από τα πουλέν του: τις τηγανητές πατάτες.

Το βίντεο που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη AI Kaku Drop και το εργαλείο Luma Labs, παρουσιάζει γυναίκες που δημιουργήθηκαν από AI και ποζάρουν με πατάτες τηγανητές, με φόντο μια μπιτάτη διασκευή του κλασικού μουσικού κομματιού Carmen και θέμα τα McDonald’s.

Το κλιπ των 16 δευτερολέπτων, που μπορεί να έχει βγει εδώ και καιρό, όμως τώρα άρχισε να κερδίζει την προσοχή του κοινού, είχε ως στόχο να δελεάσει το κοινό να επωφεληθεί από την περιορισμένης διάρκειας προσφορά ύψους 250 γιεν (δηλαδή 1,55 ευρώ) για πατάτες τηγανητές. 

Διαβάστε ακόμη: