Σε νέα εποχή εισέρχεται η Forthnet με την απόκτηση του 96,83% των μετοχών της εταιρείας από το United Group και τον ορισμό του Παναγιώτη Γεωργιόπουλου στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου. Ο νέος επικεφαλής της Forthnet προέρχεται από τη Wind Ελλάς, ενώ πριν είχε εργαστεί οκτώ χρόνια στη Vodafone Ελλάδας, αρχικά ως Head of Strategy και στη συνέχεια ως Commercial Operations Director. Η United Group, της οποίας ο πλειοψηφικός έλεγχος ανήκει στον διεθνή επενδυτικό όμιλο BC Partners, τον Ιούνιο του 2020 συμφώνησε για την εξαγορά αρχικού μεριδίου περίπου 36% της Forthnet και λίαν συντόμως, με την απόκτηση και του υπόλοιπου ποσοστού (3,17%), η εταιρία θα βγει από το χρηματιστήριο. Η Nova ήταν εκείνη που έφερε τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα (1994) με την αναλογική μετάδοση επίγειου σήματος και η πρώτη που μπήκε στη δορυφορική συνδρομητική τηλεόραση πριν από 20 χρόνια, ενώ καινοτόμησε με υπηρεσίες όπως το Nova3Play, παρέχοντας υπηρεσίες τηλεφώνου, συνδρομητικής τηλεόρασης και Internet. Στην Ελλάδα ο Όμιλος United έχει να αντιμετωπίσει την Cosmote TV στη συνδρομητική τηλεόραση, η οποία έχει μεγαλύτερο αριθμό συνδρομητών και ανήκει στον κολοσσό της Deutsche Telekom, αλλά και το ισχυρό μπλοκ της ιδιωτικής τηλεόρασης και τα σχέδια των ΑΝΤ1 και Mega για την είσοδο στις streaming υπηρεσίες. Σε αυτό το πεδίο ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής είναι το Netflix, ενώ στην Ελλάδα η Vodafone παρέχει τα προγράμματα της HBO και παράλληλα αναμένεται και η είσοδος της Disney στο πεδίο αυτό και στην Ευρώπη. Τέλος, στην Ελλάδα η νέα ιδιοκτησία της Forthnet έχει να αντιμετωπίσει πολλά θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού, ενώ σύντομα θα πρέπει να ξεκινήσει τις επαφές με τις ομάδες της Super League για την επόμενη σεζόν.
Στα media 8 χωρών στη ΝA Ευρώπη ο Όμιλος United
Ο νέος ιδιοκτήτης δραστηριοποιείται κυρίως στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης: Σλοβενία, Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Κροατία, Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας και Μαυροβούνιο. Απευθύνεται σε έναν πληθυσμό περίπου 27 εκατομμυρίων, που κατανέμονται σε περίπου 9,7 εκατομμύρια νοικοκυριά, συνιστώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης μετά από αυτήν της Πολωνίας. Ο Όμιλος United παρέχει συνδυαστικές υπηρεσίες στις αγορές που ήδη δραστηριοποιείται, παρέχοντας στους συνδρομητές του τη δυνατότητα να αγοράζουν υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, ευρυζωνικού διαδικτύου και τηλεφωνίας μέσω ενός και μόνο παρόχου. Παράλληλα με τις τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες ο Όμιλος United αναπτύσσει το επιχειρησιακό κομμάτι των ΜΜΕ. Οι κύριες δραστηριότητες κατανέμονται στην παραγωγή καναλιών, διανομή, διαφήμιση και ψηφιακό περιεχόμενο. Επιπλέον του χαρτοφυλακίου θεματικής συνδρομητικής τηλεόρασης σε όλα τα είδη (σπορ, ειδήσεις, παιδικά και επιστημονικά προγράμματα, ταινίες, μουσική, διασκέδαση), η United Media κατέχει πλήρη υποδομή πανεθνικών τηλεοπτικών σταθμών στην Κροατία, στη Βοσνία και στο Μαυροβούνιο και επενδύει σημαντικά στην απόκτηση και παραγωγή περιεχομένου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.