Όπως συμπεραίνει η Grant Thornton, «η αισιοδοξία των ελληνικών επιχειρήσεων στηρίζεται περισσότερο σε προσδοκίες και διαίσθηση, παρά σε στρατηγική» και η αναμενόμενη αύξηση των εργασιών δεν στηρίζει αύξηση στην απασχόληση και τους μισθούς. Τα συμπεράσματα προκύπτουν παρά τη διαφαινόμενη αισιοδοξία όσον αφορά στις προοπτικές τους που καταγράφει έρευνα, με βάση τα οποία:

  • Οι 6 στις 10 έχουν την πεποίθηση ότι η επιχείρησή τους αναμένεται τους επόμενους 12 μήνες να έχει ανακάμψει στα επίπεδα του 2019.
  • Οι 3 στις 10 αναφέρουν ότι έχουν φτάσει στα προ πανδημίας επίπεδα.
  • Οι 8 στις 10 αναμένουν αύξηση του τζίρου τους επόμενους 12 μήνες.
  • Οι 7 στις 10 από τις εξαγωγικές επιχειρήσεις αναμένουν αύξηση των εξαγωγών τους.
  • Οι 7 στις 10 αναμένουν και αύξηση της κερδοφορίας.

Από τις απαντήσεις οι άνθρωποι της αγοράς φαίνεται να «θεωρούν ότι απαιτούνται κίνητρα για αύξηση της απασχόλησης και τόνωση των επενδύσεων με επίκεντρο τους πληττόμενους κλάδους της οικονομίας».