Τα Starbucks ανακοίνωσαν τριμηνιαία κέρδη και έσοδα που ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών, τροφοδοτούμενα από την ισχυρή ζήτηση των ΗΠΑ για ακριβότερα ποτά.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 10% στις πρωινές συναλλαγές.
Για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο σε σύγκριση με αυτό που εκτιμούσαν οι αναλυτές, με βάση μια έρευνα αναλυτών από την LSEG, παλαιότερα γνωστή ως Refinitiv:
Η εταιρία ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή που άγγιξαν τα $1,06 έναντι 97 σεντς που ήταν οι εκτιμήσεις και έσοδα $9,37 δισ. έναντι $9,29 δισ. που αναμένονταν.
Η πολυεθνική του καφέ ανέφερε καθαρά έσοδα που αποδίδονται στην εταιρεία για το τρίμηνο που έληξε την 1η Οκτωβρίου 1,22 δισεκατομμύρια δολάρια ή 1,06 δολάρια ανά μετοχή, από 878,3 εκατομμύρια δολάρια ή 76 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,4% στα 9,37 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι πωλήσεις της εταιρείας στο ίδιο κατάστημα αυξήθηκαν κατά 8%, τροφοδοτούμενες από υψηλότερους μέσους ελέγχους και μια αύξηση 3% στην επισκεψιμότητα των πελατών στα καφέ της. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του StreetAccount ανέμεναν αύξηση των πωλήσεων στα ίδια καταστήματα κατά 6,8%, αλλά οι εγχώριες τοποθεσίες της εταιρείας είχαν καλύτερη απόδοση.
Η Starbucks κυκλοφόρησε το φθινοπωρινό μενού της, συμπεριλαμβανομένης της κρέμας κολοκύθας και του εμβληματικού latte μπαχαρικών κολοκύθας, στα τέλη Αυγούστου. Με μια λεγεώνα αφοσιωμένων θαυμαστών, αυτά τα ποτά συνήθως οδηγούν τους πελάτες στις τοποθεσίες του ενώ είναι διαθέσιμα.
«Είχαμε ένα αξιοσημείωτο φθινοπωρινό λανσάρισμα που οδήγησε σε μέσες εβδομαδιαίες πωλήσεις που έσπασαν ρεκόρ», είπε ο CEO Laxman Narasimhan σε αναλυτές στην τηλεδιάσκεψη της εταιρείας.
Οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα στις ΗΠΑ και τη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 8%. Η μέση επιταγή στην εγχώρια αγορά των Starbucks αυξήθηκε κατά 6%, ενώ η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 2%.
Εκτός Βόρειας Αμερικής, οι πωλήσεις στο ίδιο κατάστημα αυξήθηκαν κατά 5%, λόγω των περισσότερων επισκέψεων πελατών.
Και στην Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά των Starbucks, οι πωλήσεις στο ίδιο κατάστημα αυξήθηκαν κατά 5%. Η κίνηση πελατών αυξήθηκε κατά 8%, αλλά ο μέσος όρος του εισιτηρίου μειώθηκε κατά 3%.
Διαβάστε ακόμη:
- Ψάχνουν λάδι ακόμη και στο… Marketplace!
- Το τρολ του ΣΥΡΙΖΑ Πεν Νταλαούρα (ή κατά κόσμον Θάνος-PR expert)
- Πύθωνας έκοβε βόλτες στο παρμπρίζ ενός αυτοκίνητου εν κινήσει (ΒΙΝΤΕΟ)
- Έλλη Κοκκίνου για τα αρνητικά σχόλια στη Βανδή: Άμα φτάσουν στην ηλικία μας, να μην το φορέσουν
- Τζόρτζια Σιακαβάρα: Έδειξε τα μακριά γκρίζα μαλλιά της – Δείτε φωτογραφίες με περούκες και χωρίς