«Έπεσε» χθες η εφαρμογή για παραγγελίες μέσω κινητού της Starbucks στις ΗΠΑ, σύμφωνα με ειδοποίηση που έστειλε η εταιρεία στους χρήστες.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η εφαρμογή εμφάνιζε ένα μήνυμα που έλεγε ότι οι πελάτες θα πρέπει να κάνουν τις παραγγελίες τους αυτοπροσώπως. Περίπου 1.400 χρήστες είχαν αναφέρει προβλήματα γύρω στις 9 π.μ. στη Νέα Υόρκη, σύμφωνα με το Downdetector.
Οι απόπειρες παραγγελίας μέσω κινητού από χρήστες στο Σικάγο, τη Νέα Υόρκη, την Τάμπα, τη Βοστώνη, την Ατλάντα και την Οτάβα εμφάνισαν «σφάλμα συστήματος» νωρίτερα το πρωί της Τρίτης. Οι baristas σε τοποθεσίες στη Νέα Υόρκη και το Σικάγο δήλωσαν μέχρι τις 11:30 π.μ. ότι δεν είχαν ενημερωθεί για την αιτία.
Η εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αιτήματα για σχόλια.
Η αλυσίδα είχε προγραμματίσει μια προσφορά buy one, get one free από το μεσημέρι έως τις 6 μ.μ. την Τρίτη, σύμφωνα με ένα διαφημιστικό email που στάλθηκε στα μέλη του προγράμματος ανταμοιβής. Η Starbucks προσφέρει ολοένα και πιο συχνά εκπτώσεις για να ενισχύσει τη ζήτηση μετά την απότομη υποχώρηση των παραγγελιών νωρίτερα φέτος.
Οι baristas σε ένα Starbucks στο Μανχάταν δήλωσαν ότι είχαν παρατηρήσει τη διακοπή γύρω στις 7 π.μ. Ορισμένοι πελάτες μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν κωδικούς τους για να πληρώσουν ή να κερδίσουν πόντους, αλλά αυτό δεν λειτουργούσε για όλους.
Είναι η δεύτερη φορά που η Starbucks αντιμετωπίζει προβλήματα με την εφαρμογή της για κινητά αυτόν τον μήνα, με τη μαζική διακοπή της πληροφορικής Crowdstrike να διαταράσσει επίσης τις παραγγελίες μέσω κινητού.
Η Starbucks ανακοινώνει σήμερα τα αποτελέσματα για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο. Η αλυσίδα βρίσκεται υπό αυξημένο έλεγχο για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων μετά την ανάληψη σημαντικού μεριδίου από ακτιβιστή επενδυτή, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.