Η Tata Starbucks, μια κοινοπραξία μεταξύ των Starbucks και της Tata Consumer Products, ανακοίνωσε σήμερα ότι σχεδιάζει να λειτουργήσει 1.000 καταστήματα στην Ινδία και να διπλασιάσει το εργατικό της δυναμικό έως το 2028, εν μέσω έντονου ανταγωνισμού από τις τοπικές αλυσίδες.
Από τότε που άνοιξε το πρώτο της καφέ τον Οκτώβριο του 2012, ο αριθμός των καταστημάτων της Tata Starbucks έχει αυξηθεί σε 390. Έχει ανοίξει 57 καταστήματα μέχρι στιγμής αυτό το οικονομικό έτος και είχε προσθέσει 71 το προηγούμενο οικονομικό έτος.
Η αλυσίδα καφέ δήλωσε, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ότι σκοπεύει να εισέλθει στις πόλεις Tier-2 και Tier-3 στην Ινδία και να αυξήσει τον αριθμό των καταστημάτων της που λειτουργούν και με drive-in, εκείνα με βάση το αεροδρόμιο και εκείνα που μένουν ανοιχτά 24 ώρες. Στόχος του είναι να διπλασιάσει τον αριθμό των εργαζομένων του σε 8.600.
Ο αμερικανικός γίγαντας ανταγωνίζεται, μεταξύ άλλων, το Cafe Coffee Day με έδρα τη Μπανγκαλούρου και την ξένη φίρμα Barista. Αντιμετωπίζει επίσης αυξανόμενο ανταγωνισμό από το Third Wave και το Blue Tokai που υποστηρίζονται από ιδιωτικά κεφάλαια, τα οποία έχουν ανοίξει περίπου 150 καταστήματα τα τελευταία τρία χρόνια.
Η ετήσια αύξηση των εσόδων της Tata Starbucks ήταν 14% το τρίμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2023 και αποτελεί την πιο “αργή” άνοδο από το Μαρτίου του 2020, όταν έπρεπε να κλείσει όλα τα καταστήματά της λόγω της πανδημίας COVID-19. Μεταξύ των πρώτων ξένων αλυσίδων καφέ που εισήλθαν στην Ινδία, τα Starbucks ανανεώνουν τη στρατηγική τους στην χώρα από πέρυσι, λανσάροντας νέα προϊόντα σε μια προσπάθεια να προσελκύσει πελάτες στη χώρα που “αγαπά το τσάι”.