Η Salesforce είναι η τελευταία τεχνολογική εταιρία που συμμετέχει στη μανία του ChatGPT.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα κυκλοφορήσει λογισμικό που ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τους πωλητές, τους πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών και τους εμπόρους να κάνουν τη δουλειά τους.
Η Salesforce αποκαλεί την προσφορά Einstein GPT, βασιζόμενη στην τεχνολογία του OpenAI που έχει κατακλύσει τη βιομηχανία της τεχνολογίας από τότε που η startup που υποστηρίζεται από τη Microsoft άνοιξε το ChatGPT στο κοινό τον Νοέμβριο.
Οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας προσπαθούν να επωφεληθούν από την άνοδο του ενδιαφέροντος για τη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία μπορεί να αποσπάσει κείμενο ή άλλες πληροφορίες αφού μάθει από δεξαμενές δεδομένων που έχουν συλλεχθεί από το Διαδίκτυο.
Αυτά τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης εμφανίζουν μερικές φορές εσφαλμένες πληροφορίες, ωθώντας τις εταιρείες που πωλούν σε μεγάλες επιχειρήσεις και κυβερνήσεις να προχωρήσουν προσεκτικά.
Όπως η Salesforce, η Microsoft προσπαθεί να περιορίσει τη διάδοση εσφαλμένων πληροφοριών στο ελάχιστο, καθώς φέρνει χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης στο ανταγωνιστικό της λογισμικό Dynamics 365.
Η Microsoft δήλωσε τη Δευτέρα ότι οι χρήστες μπορούν να συμμετάσχουν σε μια λίστα αναμονής για μια λειτουργία εξυπηρέτησης πελατών που συντάσσει αυτόματα μηνύματα email, αφού ανακοίνωσε μια παρόμοια λειτουργία για τους αντιπροσώπους πωλήσεων τον περασμένο μήνα.
Ξεχωριστά, η Microsoft προσθέτει το chatbot του OpenAI στη μηχανή αναζήτησης Bing.
Ένα χαρακτηριστικό που κυκλοφορεί το Salesforce στο Service Cloud θα είναι ένα πλαίσιο συνομιλίας με τεχνολογία που μπορεί να γράψει μια απάντηση σε μια ερώτηση με βάση πληροφορίες που είναι ήδη αποθηκευμένες στο Salesforce.
Οι πράκτορες μπορούν να επεξεργαστούν την απάντηση που δημιουργείται αυτόματα ή να πατήσουν το κουμπί αποστολής.
Η Salesforce, η οποία έχει δεχθεί πιέσεις τελευταία από ακτιβιστές επενδυτές να γίνει πιο κερδοφόρος, δεν έχει οριστικοποιήσει την τιμολόγηση ή το χρονοδιάγραμμα για τα νέα χαρακτηριστικά. Τα στελέχη θέλουν πρώτα να δουν πώς πάνε τα πράγματα με τους οργανισμούς που είναι εγγεγραμμένοι στο πιλοτικό πρόγραμμα του Salesforce.