Η Protergia, η ενέργεια της METLEN Energy & Metals, τιμήθηκε με το Customer Service Excellence Award στην κατηγορία «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the Year» για το 2024.

Η απονομή πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη, σε μια λαμπερή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο πλαίσιο του καταξιωμένου θεσμού των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για 15η συνεχή χρονιά. Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί αναγνώριση της διαρκούς δέσμευσης της Protergia στην πελατοκεντρική στρατηγική της, εστιάζοντας στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης και στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.

Ο Κυριάκος Κοκκάλας, Head of Customer Excellence της Protergia, δήλωσε: «Στην Protergia, η εξυπηρέτηση είναι οι άνθρωποί της. Μέσα από συνεχή εκπαίδευση, υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, παροχή προσωποποιημένης υποστήριξης και διαρκή ενημέρωση για τις νέες τάσεις, κρατάμε τον πήχη ψηλά και βάζουμε τους πελάτες μας σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας και μας γεμίζει ενέργεια να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά».

Η Protergia παραμένει σταθερά στο πλευρό των πελατών της, προσφέροντας σιγουριά, ασφάλεια και καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες, ακόμα και στις πιο απαιτητικές περιόδους.

Διαβάστε ακόμη